Με την πανδημία του Covid-19 το 2020-2021, η Formula 1 αναγκάστηκε να στραφεί σε πίστες εντός της Ευρώπης που είχε αφαιρέσει από το πρόγραμμά της τα προηγούμενα χρόνια. Επέστρεψε στο Nurburgring και στο Istanbul Park χωρίς όμως να στεριώσει, όμως γύρισε και στην Ίμολα όπου και παραμένει μέχρι και σήμερα.
Ο αγώνας στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari δεν είναι ο μόνος που γίνεται επί ιταλικού εδάφους, καθώς και η Μόντσα συνεχίζει να φιλοξενεί Grand Prix της F1, κάθε Σεπτέμβριο, έχοντας πολυετές συμβόλαιο με τη FOM.
Ως εκ τούτου, το μέλλον του αγώνα στην Εμίλια Ρομάνια μοιάζει μάλλον αβέβαιο, κάτι που τόνισε και ο πρόεδρος και CEO του σπορ, Stefano Domenicali.
«Η Ιταλία ήταν και θα είναι σημαντικό κομμάτι της Formula 1», δήλωσε στο ραδιόφωνο του RAI.
«Θα είναι δύσκολο να έχουμε δύο αγώνες στην ίδια χώρα λόγω του αυξανόμενου ενδιαφέροντος που υπάρχει από άλλες χώρες για την F1 και της κατάστασης που θα πρέπει να διαχειριστούμε μέσα στους επόμενους μήνες. Είναι δύσκολο για την Ίμολα και τη Μόντσα να βρίσκονται μαζί στο καλεντάρι για καιρό».
Είναι γεγονός πως καμιά άλλη χώρα στην Ευρώπη δεν έχει πάνω από έναν αγώνα στην επικράτειά της, ενώ η μόνη χώρα που έχει πάνω από δύο είναι οι ΗΠΑ με τρεις (Τέξας, Μαϊάμι, Λας Βέγκας).
Παράλληλα, η F1 βρίσκεται σε συζητήσεις με την Ταϊλάνδη, τη Ρουάντα και τη Νότια Αφρική για να φιλοξενηθεί σε κάποια απ' αυτές Grand Prix, τη στιγμή που έχει ήδη αποφασιστεί πως το Σπα θα διοργανώνει αγώνα σεζόν παρά σεζόν κι όχι σε ετήσια βάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Ferrari θα έρθει «στα μέτρα» του Hamilton, όχι το ανάποδο
F1: Τέλος στα σενάρια για το μέλλον του Russell
F1: Σκέψεις για επαναφορά των V8 με ήπια υβριδική τεχνολογία