Το 2025 έχει ξεκινήσει νωθρά για τη Ferrari. Με εξαίρεση τη νίκη στο sprint της Κίνας, η ιταλική ομάδα έχει βρεθεί αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό, ενώ ο διπλός αποκλεισμός στον αγώνα της Κυριακής στην ίδια πίστα ήταν μία στιγμή ντροπής για τη Scuderia.
Ο Lewis Hamilton, ερχόμενος στο Μαρανέλο με προσδοκίες και όρεξη για ένα νέο ξεκίνημα, έχει βρεθεί μέχρι στιγμής πίσω από τον teammate του, Charles Leclerc, με τον αγώνα στην Ιαπωνία να το αποδεικνύει περίτρανα.
Μιλώντας μετά το πέρας του GP στη Σουζούκα, ο 7κις πρωταθλητής τόνισε πως ένα εξάρτημα στο δικό του μονοθέσιο επηρέαζε την απόδοσή του, λέγοντας πως «ελπίζω όταν αυτό φτιαχτεί να μπορώ να παίρνω καλύτερα αποτελέσματα».
Κι ενώ δεν υπονόησε ότι το μονοθέσιό του διαφέρει από εκείνο του Μονεγάσκου, επεσήμανε αρκετές φορές ότι το εν λόγω πρόβλημα ταλαιπώρησε μόνο τη δική του πλευρά του γκαράζ.
Μάλιστα δήλωσε πως η 7η θέση ήταν το μέγιστο που μπορούσε να πάρει από το αυτοκίνητο:
«Είμαι χαρούμενος που έκανε κάποια βήματα προόδου. Ελπίζω στον επόμενο αγώνα να δούμε αλλαγές προς τη σωστή κατεύθυνση. Στους πρώτους τρεις αγώνες, κάτι υστερούσε στη δική μου πλευρά του γκαράζ, κάτι δεν απέδιδε σωστά στο μονοθέσιο.
«Δεν είχα κάτι άλλο να δώσω σήμερα [σ.σ. την Κυριακή του αγώνα], αυτό ήταν το μέγιστο.
«Όλο το Σαββατοκύριακο είχα ένα θέμα με το πίσω μέρος.»
Ο Βρετανός αναφέρεται πιθανότατα στο πάτωμα της SF-25, το οποίο αναμένεται να αλλάξει ίσως κι από το GP στο Μπαχρέιν το προσεχές Σ/Κ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Kimi Antonelli: Από τις εξετάσεις στο σχολείο, στα ρεκόρ που έσπασε
F1: Οι βαθμολογίες μετά το GP Ιαπωνίας - Στον 1 βαθμό η διαφορά Verstappen-Norris
Ο Alonso πλέκει το εγκώμιο του Verstappen: «Είναι ο καλύτερος οδηγός»