Ο Hamilton εξηγεί τι πάει στραβά με τη Ferrari - Γιατί δυσκολεύτηκε στην Κίνα


Μετά από μόλις δύο αγώνες, ο Lewis Hamilton είναι σε θέση να εξηγήσει τι πάει λάθος με τη Ferrari φέτος.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GETTY IMAGES/PIRELLI, FERRARI MEDIA
  • 3/4/2025

Δύσκολα έχει ξεκινήσει το 2025 για τη Ferrari. Μετά από δύο Grand Prix, οι Ιταλοί έχουν συλλέξει μόλις 17 βαθμούς, με τον διπλό αποκλεισμό στην Κίνα να αποτελεί όχι μόνο ένα πλήγμα για την ομάδα στην κατάταξη, αλλά και ένα τεράστιο φιάσκο.

Πριν το Ιαπωνικό Grand Prix, ο Lewis Hamilton μίλησε για το τι έχει φταίξει μέχρι στιγμής στην ομάδα, η οποία μπορεί να κρατά τη νίκη στο sprint της Σαγκάης, αλλά έχει να θυμάται και όλες τις στιγμές που καταφανώς δεν μπόρεσε να παλέψει με τον άμεσο ανταγωνισμό.

«Είναι ένας συνδυασμός διαφόρων πραγμάτων, αλλά κυρίως δεν έχουμε βρει το setup,» τόνισε ο Βρετανός.

«Όπως έχω πει, ακόμα μαθαίνω το μονοθέσιο, οπότε δεν έχω δοκιμάσει κάθε στοιχείο του. Πήρα τελικά τη λάθος απόφαση στο setup πριν τις κατατακτήριες του Σαββάτου, και με αυτό έπρεπε να ζήσω στον αγώνα.

«Αν αφήναμε ήσυχο το μονοθέσιο ή αν αυτό που αλλάζαμε έφερνε βελτίωση, θα μπορούσαμε να είχαμε γράψει χρόνο για τριάδα, και το τελικό αποτέλεσμα θα ήταν πολύ διαφορετικό.

«Αλλά δεν έγιναν έτσι τα πράγματα, και το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο στην οδήγηση από την ώρα που βγήκαμε στην πίστα».

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στις δυσκολίες που αντιμετώπισε στα δύο πρώτα αγωνιστικά του τριήμερα που είχε ως οδηγός της Scuderia, επιλέγοντας να σταθεί αρκετά στον λιγοστό χρόνο δοκιμών που είχε με την SF-25:

«Νομίζω ότι έξω από αυτό το γκαράζ οι περισσότεροι άνθρωποι υποτιμούν εντελώς αυτό που κάνουμε», εξήγησε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

«Όταν μιλάμε για το στήσιμο και τις αλλαγές που κάνουμε, όλα τα διαφορετικά γραφήματα που εξετάζεις για την αεροτομή, την ισορροπία στη στροφή, τη μηχανική ισορροπία, την ισορροπία κύλισης, όλα αυτά τα διαφορετικά πράγματα που προσπαθούμε να πειράξουμε και να βελτιώσουμε μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο.

«Μετά την ανάλυση των δύο τελευταίων αγώνων, στον πρώτο αγώνα γενικά δεν αισθανόμουν καλά με το αυτοκίνητο στην αρχή, αλλά ο ρυθμός μας δεν ήταν πολύ κακός τις δύο πρώτες ημέρες- την Κυριακή ήταν η πρώτη φορά που οδηγούσα το αυτοκίνητο στη βροχή και μάθαινα πολλά κατά τη διάρκεια του αγώνα.

«Στη συνέχεια, στον τελευταίο αγώνα, ήταν η πρώτη φορά που μπόρεσα να οδηγήσω για ώρα το μονοθέσιο. Κάθε άλλος οδηγός εδώ είχε λίγο πολύ τη δυνατότητα να κάνει το τεστ στο Άμπου Ντάμπι και να δοκιμάσει τα ελαστικά του 2025. Εγώ δεν το έκανα. Και μπήκαμε στις δοκιμές του Μπαχρέιν και το μονοθέσιο χάλασε. Ο αγώνας sprint ήταν η πρώτη φορά που έκανα πραγματικά ένα stint 20 γύρων και στη συνέχεια στον αγώνα ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασα τη C2, οπότε τη μάθαινα κατά τη διάρκεια του αγώνα.

«Είχα σίγουρα αρχίσει να αισθάνομαι την επίδραση που είχε η αδυναμία μου να συμμετάσχω στο τεστ στο τέλος της χρονιάς, και έτσι, αν το καλοσκεφτώ, είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το πώς προσαρμόστηκα σε αυτούς τους δύο αγώνες. Αλλά έχω σίγουρα πολλή δουλειά να κάνω για να βεβαιωθώ ότι θα είναι καλύτερα στην πορεία».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

GP Ιαπωνίας: Στην Άπω Ανατολή - Πού θα δείτε τηλεοπτικά το αγωνιστικό τριήμερο

Tsunoda: Έτοιμος για το ντεμπούτο με τη Red Bull - «Θέλω να ανέβω στο βάθρο στην Ιαπωνία»

F1: Στο «σφυρί» η F2001 του Schumacher με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα του 2001 (photos)