Η Red Bull διένυσε το 2024 έχοντας για ένα διάστημα το καλύτερο μονοθέσιο, ώσπου μετά το πρώτο τρίτο της σεζόν βρέθηκε να χάνει έδαφος, μέχρι να την προσπεράσουν τελικά η McLaren και η Ferrari, όχι μόνο σε απόδοση, όσο και στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Με το 2025 πλέον μπροστά της και νέες ευκαιρίες να ανοίγονται για την τελευταία σεζόν των τωρινών κανονισμών, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Pierre Wache αποκάλυψε πως τελικά το ζήτημα της RB20 εδραζόταν στο γεγονός ότι τα δεδομένα από το CFD και την πίστα δεν ταίριαζαν.
«Υπάρχουν πολλές παράμετροι σε αυτήν την ιστορία,» δήλωσε ο Γάλλος στοAutosport. Ο βασικός είναι η συσχέτιση ανάμεσα σε αυτά που βλέπαμε στο εργοστάσιο και στην πίστα. Επίσης, δεν περιμέναμε κάποια στοιχεία του μονοθέσιου να επηρέασουν τόσο πολύ την απόδοσή του. Δεν το θέλαμε αυτό, αλλά ίσως δεν εστιάσαμε κι αρκετά πάνω του. Αυτά τα στοιχεία ήταν εκεί ως το τέλος της σεζόν, και πρέπει να τα διορθώσουμε για το 2025.
«Επιπλέον, χάσαμε αρκετή κάθετη δύναμη σε συγκεκριμένες περιοχές και για αυτό δεν αποδίδαμε στην πίστα όσο πιστεύαμε βάσει των δοκιμών μας στην αεροδυναμική σήραγγα. Αυτό δημιούργησε και συγκεκριμένα ζητήματα ισορροπίας.»
Μάλιστα, ο ίδιος παραδέχτηκε πως κι αν κι η ομάδα ήξερε τι ζήτημα είχε να αντιμετωπίσει, επέλεξε να μην το λύσει υπό το φόβο του να χάσει κι άλλη ταχύτητα στις αρχές της σεζόν:
«Ενώ είχαμε εντοπίσει το πρόβλημα, το μονοθέσιο ήταν γρήγορο κι έτσι δεν κάναμε μεγάλες αλλαγές. Όταν επιστρέψαμε στην Ευρώπη και μας απειλούσε περισσότερο η McLaren, τότε ήταν που αυτό το πρόβλημα δε μας επέτρεπε να είμαστε ταχύτεροι.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Ποιοι ιστορικοί αγώνες κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός προγράμματος
Formula 1: Οι «καμπάνες» ήχησαν δυνατά το 2024 - Τριπλασιάστηκαν οι ποινές στους πιλότους
Ο Sebastien Loeb «ξεσκεπάζει» την αθέατη πλευρά της Formula 1