Preview και πρόγραμμα GP Σιγκαπούρης: Με 4 ζώνες DRS ο αγώνας στη Marina Bay


Η Formula 1 επιστρέφει για τα καλά στην Ασία για πρώτη φορά από την άνοιξη, με τους οδηγούς να υποβάλλονται στις δοκιμασίες του βραδινού αγώνα της Marina Bay.

  • ΦΩΤΟ: FERRARI - FOTO COLOMBO IMAGES
  • 18/9/2024

Η πίστα της Σιγκαπούρης αποτέλεσε μία τομή για τη Formula 1. Δεν ήταν η πρώτη πίστα πόλης στην ιστορία του σπορ, αλλά ήταν η πρώτη νυχτερινή. Κοινώς, ήταν ο πρώτος αγώνας που γινόταν βράδυ, με τη δύση του ήλιου, κάτω από τους προβολείς.

Η υλοποίηση της ιδέας του Bernie Ecclestone, τότε επικεφαλής του F1 Group, ήρθε από τον αρχιτέκτονα Hermann Tilke, που σχεδίασε μία διαδρομή στη μαρίνα του μεγάλου λιμανιού της Σιγκαπούρης, μήκους 5 χιλιομέτρων, με κλειστές στροφές, και ελάχιστα σημεία για προσπέρασμα.

Ακόμα και σήμερα, 14 χρόνια μετά, η Σιγκαπούρη αποτελεί την πιο δύσκολη κι απαιτητική για τους οδηγούς πίστα στο καλεντάρι της Formula 1, καθώς οι 23 στροφές της, οι υψηλές θερμοκρασίες ακόμα και κατά τις βραδινές ώρες, αλλά και η αφόρητη υγρασία, φέρνουν στο όριο τα σώματά τους, που χάνουν ως και 3 κιλά κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Για το GP Σιγκαπούρης του 2024, η FIA έχει προσθέσει μια τέταρτη ζώνη DRS ανάμεσα στις στροφές 14 και 16, προκειμένου να δημιουργηθούν περισσότερες ευκαιρίες για προσπεράσματα.

Από τη σκοπιά των ελαστικών

Για τον αγώνα στη Marina Bay, η Pirelli επέλεξε τις C3, C4 και C5 γόμες της γκάμας της, δηλαδή τις πιο μαλακές, ακριβώς όπως και στον τελευταίο αγώνα, το 2023.

Το πρόγραμμα του αγώνα - Ζωντανή μετάδοση από ANT1 Plus F1 TV Pro

Παρασκευή 20 ΣεπτεμβρίουFP1 12:30-13:30
 FP2 16:00-17:00
Σάββατο 21 ΣεπτεμβρίουFP3 12:30-13:30
 Κατατακτήριες 16:00-17:00
Κυριακή 22 ΣεπτεμβρίουΑγώνας 15:00

Πληροφορίες για το Grand Prix

Πρώτο GP: 2008

Γύροι: 63

Μήκος πίστας: 4,928 χλμ

Απόσταση αγώνα: 308,706 χλμ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Leclerc για τη χαμένη νίκη στο GP Αζερμπαϊτζάν: «Έπρεπε να αμυνθώ περισσότερο»

Formula 1: Βελτιώνεται η κατάσταση της υγείας του Antonio Perez (video)

F1: Πρώτη η McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το GP Αζερμπαϊτζάν