Ο Charles Leclerc πήρε την pole position για τέταρτη συνεχόμενη σεζόν στο Μπακού, όμως για μια ακόμη φορά δεν κατάφερε να τη μετατρέψει σε νίκη. Ο Μονεγάσκος έκανε ένα εξαιρετικό πρώτο stint με τη μέση γόμα, όμως όταν πέρασε στη σκληρή, η διαφορά που είχε χτίσει από τον ως τότε δεύτερο, Oscar Piastri, εξατμίστηκε.
Μετά τα pit stop, ο Αυστραλός έφτασε αμέσως τον Leclerc και τον πέρασε με μια εντυπωσιακή κίνηση στη στροφή 1. Άργησε αρκετά στα φρένα, εκμεταλλευόμενος την πρόσφυση της σκληρής γόμας, που έδειξε να λειτουργεί μια χαρά για τη McLaren και πήρε την πρωτοπορία του αγώνα. Ο Leclerc «κόλλησε» πίσω του για όλο το υπόλοιπο, μένοντας στη ζώνη DRS του Piastri, όμως παρά τις αρκετές προσπάθειες για προσπέρασμα, δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει κάποια κίνηση.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο αγώνας χάθηκε όταν ο Piastri τον πέρασε στον 20ό γύρο. Ο Μονεγάσκος παραδέχτηκε ότι δεν αμύνθηκε όσο καλά θα έπρεπε, δίνοντας την ευκαιρία στον Αυστραλό να περάσει.
«Για να είμαι ειλικρινής, χάσαμε τον αγώνα εκεί όπου δεν αμύνθηκα όσο καλά θα έπρεπε στο τέλος της ευθείας,» εξήγησε ο Leclerc. «Όμως έτσι είναι. Κάποιες φορές κάνω λάθη, και μαθαίνω από αυτά.»
«Όταν ο Oscar με πέρασε, σκέφτηκα: 'Οκ, τώρα πρέπει απλά να παραμείνω ήρεμος, να προσπαθήσω να διατηρήσω τα ελαστικά μου ζωντανά και να τον περοσπεράσω αργότερα.'
«Ωστόσο, ήταν πολύ πιο δύσκολο από όσο νόμιζα και στις ευθείες δεν μπορούσα να φτάσω όσο κοντά ήθελα. Νομίζω η McLaren είχε λίγη λιγότερη κάθετη δύναμη, οπότε στις ευθείες ήταν πολύ γρήγορη. Στις στροφές ήμασταν λίγο ταχύτεροι εμείς.»
Ο Leclerc δήλωσε κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε μήνυμά του στον ασύρματο της ομάδας, ότι ο Piastri ήταν «τρελός» που πίεσε τόσο πολύ από την αρχή στο δεύτερό του stint. Αναγκάστηκε έτσι να φθείρει σημαντικά τα ελαστικά του προκειμένου να διατηρηθεί κοντά στον Αυστραλό και να μην πέσει «θύμα» του Sergio Perez, που βρισκόταν στη ζώνη DRS του στην τρίτη θέση.
«Ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί και το μονοθέσο ήταν σε καλή κατάσταση. Δυστυχώς, δεν έκανα κανένα run με υψηλό φορτίο καυσίμου στο FP1 και το FP2 κι επιλέξαμε μια κατεύθυνση στησίματος που ενδέχεται να ήταν λίγο πιο δύσκολο να διαχειριστώ στον αγώνα, ειδικά με τη σκληρή γόμα,» προσέθεσε.
«Δυσκολευόμουν πολύ να κρατήσω τα πίσω ελαστικά ζωντανά. Και προς το τέλος ένιωσα πραγματικά ότι θα το στείλω στον τοίχο. Ήμουν πολύ κοντά.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Πρώτη η McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το GP Αζερμπαϊτζάν
GP Αζερμπαϊτζάν: Το παράπονο του Norris που έμεινε 17ος στις κατατακτήριες