Μετά από 16 Grand Prix, η εικόνα των ομάδων έχει αλλάξει αρκετά. Η παντοκρατορία της Red Bull στην αρχή του πρωταθλήματος έχει αντικατασταθεί από την κυριαρχία της McLaren, που, παρά τα στραβοπατήματά της στη στρατηγική και τη διαχείριση των οδηγών της, έχει με διαφορά το ταχύτερο μονοθέσιο, τόσο στις κατατακτήριες, όσο και σε ρυθμό αγώνα.
Αυτό αποτυπώνεται επακριβώς στο κέρδος που έχει η κάθε ομάδα σε χρόνο σε σχέση με το πώς ξεκίνησε τη σεζόν.
Η ανάλυση γίνεται στο διάστημα από την πρεμιέρα στο Μπαχρέιν, ως και το ΟλλανδικόGP στο Zandvoort. Επομένως, δε συμπεριλαμβάνεται το πιο πρόσφατο Grand Prix στην Ιταλία, όπου ο Charles Leclerc θριάμβευσε.
Η ομάδα του Woking έχει βρει 1/3 του δευτερολέπτου με τις αναβαθμίσεις της σε Μαϊάμι και Ολλανδία, ενώ μαζί με αυτήν έχουν βελτιωθεί μονάχα η Mercedes και η Alpine, σε σαφώς χαμηλότερο βαθμό.
Στον αντίποδα, η Ferrari έχει χάσει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο σε σχέση με το πώς ξεκίνησε το 2024, με την αποτυχημένη αναβάθμιση στην Ισπανία να την έχει πάει σημαντικά πίσω σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό.
Αναλυτικά:
# | Ομάδα | Διαφορά σε δλ. |
1 | McLaren | -0,32 |
2 | Mercedes | -0,12 |
3 | Alpine | -0,02 |
4 | Williams | 0,01 |
5 | Red Bull | 0,14 |
6 | Haas | 0,20 |
7 | RB | 0,22 |
8 | Sauber | 0,38 |
9 | Ferrari | 0,40 |
10 | Aston Martin | 0,50 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Ο Adrian Newey στην Aston Martin από το 2025 - Ο νέος του ρόλος
Aston Martin: Το αστρονομικό συμβόλαιο που υπέγραψε ο Newey με τους Βρετανούς
Viral το video με το φιλοδώρημα του Leclerc σε παρκαδόρο - Πόσα χρήματα έδωσε