Επίσημο: Η Toyota βάζει τέλος στην παραγωγή της Supra - Τι ετοιμάζεται για το μέλλον


Μπορεί η Toyota να αποσύρει τη Supra από την γκάμα της, όμως δεν θα αργήσει να έρθει η επόμενη γενιά του εμβληματικού σπορ μοντέλου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: TOYOTA
  • 27/10/2025

Η Toyota ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα ότι η Supra θα πάψει να παράγεται στις αρχές του 2026, βάζοντας τέλος στην πέμπτη γενιά του μοντέλου.

Με ένα σύντομα δελτίο Τύπου, η ιαπωνική μάρκα αποκάλυψε τα νέα:

«Η παραγωγή της Supra θα πάψει τον Μάρτιο του 2026. Ευχαριστούμε τους πολλούς πελάτες μας, και ζητούμε συγνώμη σε όσους είχαν προγραμματίσει να αγοράσουν ένα αντίτυπο. Έχουν ήδη ενημερωθεί για το τέλος της παραγωγής του μοντέλου. Για εναλλακτικές επιλογές, μιλήστε με τον αντιπρόσωπο στην περιοχή σας».

Με αυτόν τον τρόπο, η Toyota βάζει τέλος στο αυτοκίνητο που επανέφερε το όνομα Supra στα χείλη όλων των φίλων της αυτοκίνησης. Από το 2019, όταν η Supra 5ης γενιάς παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, 17 χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής της 4ης γενιάς.

Η επιστροφή αυτή δεν έγινε χωρίς αντιδράσεις, καθώς η ιαπωνική φίρμα συνεργάστηκε με την BMW στην κατασκευή του μοντέλου, το οποίο «φοράει» κινητήρα των Βαυαρών ενώ μοιράζεται πολλά μέρη με τη Z4 γενιάς G29.

Για τους λίγους τυχερούς, η Supra πλέον πωλείται στην έκδοση A90 Final Edition, που είχαμε τη δυνατότητα να δούμε και στη χώρα μας ως αυτοκίνητο ασφαλείας της υπερειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Το μέλλον είναι υβριδικό

Οι «οπαδοί» της Supra έπρεπε να περιμένουν σχεδόν δύο δεκαετίες για να δουν την πέμπτη γενιά του αγαπημένου τους αυτοκινήτου. Ωστόσο, φαίνεται πως η αναμονή τους δεν θα κρατήσει πολύ για την έκτη.

Πληροφορίες από τις αρχές Σεπτεμβρίου ακόμα αναφέρουν πως η Toyota πρόκειται να «φρεσκάρει» το σπορ μοντέλο μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, διατηρώντας τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση στον πίσω άξονα, με τη διαφορά όμως ότι κάτω από το καπό δεν θα είναι ο 6κύλινδρος της BMW αλλά ένας turbo 2,0 L που θα «παντρεύεται» με έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ θα εξοπλίζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αλλά και με 8τάχυτο αυτόματο.

Συνδυαστικά, ΜΕΚ και ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδουν πάνω από 500 PS, σαφώς περισσότερα από τα 382 PS της γενιάς που ολοκληρώθηκε. Μάλιστα, για λόγους κατανομής βάρους το υβριδικό στοιχείο του κινητήρα θα τοποθετηθεί πίσω από τα καθίσματα, σε μία κίνηση που δεν συνηθίζει η ιαπωνική εταιρεία. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Toyota Hilux: Διέρρευσαν οι πατέντες της 9ης γενιάς - Έρχονται ριζικές αλλαγές (photos)

Toyota Land Cruiser FJ: Τέλος στις φήμες - Το μικρό «αδερφάκι» του SUV έρχεται με 163 PS (photos-video)

Με «σπασμένα φρένα» η Toyota - Ρεκόρ πωλήσεων το πρώτο 9μηνο του 2025