Η Ford δοκιμάζει τη Mustang GTD στο Nurburgring και θέλει ξανά το «στέμμα» της (photo)


Μία ακόμα πιο «ακραία» εκδοχή της Ford Mustang GTD κατέφτασε στο Nurburgring, με στόχο να ανακτήσει το ρεκόρ στην «Πράσινη Κόλαση».

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GILES JENKYN PHOTOGRAPHY LTD
  • 28/10/2025

Τον περασμένο Μάιο, η Ford κατέρριψε το δικό της ρεκόρ για αυτοκίνητο εξ Αμερικής στο Nurburgring Nordschleife, σημειώνοντας χρόνο 06:52.072. 

Η χαρά των ανθρώπων του «μπλε οβάλ», βέβαια, κράτησε για λίγο, αφού η Chevrolet κατέφτασε στη γερμανική πίστα και με την τετρακίνητη Corvette ZR1X των 1.250 PS σταμάτησε στα χρονόμετρα στο 06:49.275, σχεδόν 3 sec πιο κάτω από την «αγριεμένη» Mustang.

Σχεδόν τρεις μήνες αργότερα, η Ford επέστρεψε στο 'Ring με μία αναβαθισμένη εκδοχή της Mustang GTD, με στόχο να ανακτήσει τα ηνία και να αφήσει πάλι πίσω της την Corvette.

Το αυτοκίνητο εθεάθη αυτές τις μέρες στη Γερμανία, με τις πρώτες φωτογραφίες να βλέπουν το φως της δημοσιότητας από τον φωτογράφο Wilco Blok στο Instagram.

Οι αλλαγές που εντοπίζονται είναι κυρίως στα αεροδυναμικά μέρη του supercar, καθώς βλέπουμε ότι φέρει νέα πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα και ανασχεδιασμένο άνοιγμα στο καπό

Δε γνωρίζουμε ακόμα αν η Ford έκανε κι αλλαγές σε αυτό που βρίσκεται κάτω από το καπό. Υπενθυμίζουμε ότι η Mustang GTD τροφοδοτείται από έναν V8 κινητήρα 5,2 L με απόδοση 815 PS και ροπή στα 900 Nm - επιδόσεις που της επιτρέπουν να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 325 km/h.

Παρά το γεγονός ότι μοιάζει με αγωνιστικό (ίσως και γιατί σε ένα τέτοιο βασίστηκε), η Mustang GTD είναι καθ' όλα νόμιμη για χρήση στον δρόμο, καθιστώντας την το απόλυτο track toy, αφού μπορεί να φτάσει στην πίστα χωρίς να χρειάζεται να φορτωθεί σε κάποιο φορτηγό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η θρυλική Ford Mustang υποκύπτει στα ηλεκτρόνια και γίνεται υβριδική

Υπερσπάνιο Ford GT βγήκε στο «σφυρί» και έσπασε ρεκόρ - Το αστρονομικό ποσό (photos)

Οδηγός «φόρτωσε» την Ford Mustang Mach-E με 405.000 km και η μπαταρία συνεχίζει να δουλεύει... ρολόι!