Peugeot 208: Πλησιάζει η ώρα της τρίτης γενιάς - Πότε θα πάρουμε την πρώτη «γεύση» (video)


Με το concept Polygon η Peugeot θα μάς προϊδεάσει για την τρίτη γενιά του 208. Πότε θα παρουσιαστεί, όλα όσα γνωρίζουμε ως τώρα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ, PEUGEOT/YOUTUBE
  • 26/9/2025

Τρεις μήνες μετά την πρεμιέρα του E-208 GTi, η Peugeot ετοιμάζει την επόμενη μέρα του supermini, καθώς μπαίνει πλέον στην τρίτη του γενιά, μετά από εκείνη που έκανε ντεμπούτο το 2012 και την επόμενη που λανσαρίστηκε το 2019.

Τον περασμένο Απρίλιο, ο γαλλικός Τύπος ανέφερε ότι το νέο 208 θα περάσει σε μία νέα εποχή, δίνοντας και τις πρώτες πληροφορίες. Ωστόσο τώρα ήρθαν και τα επίσημα, αφού η Peugeot πρόκειται να παρουσιάσει το μέλλον του μοντέλου με τη μορφή του concept ονόματι Polygon, τον προσεχή Νοέμβριο (κι όχι στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Λυών που λαμβάνει χώρα αυτήν την εβδομάδα).

Αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά δεν «πεθαίνει» η θερμική έκδοση

Το Polygon θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Small της Stellantis, την οποία θα μοιράζεται και με το Opel Corsa. Όπως και το γερμανικό μοντέλο, έτσι και το Polygon (και αργότερα το 208) θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά στην επόμενη γενιά.

Ωστόσο, οι πληροφορίες λένε ότι το τρέχον, θερμικό 208 δεν θα «πεθάνει» άμα τη εμφανίσει της νέας γενιάς, καθώς στόχος της Peugeot είναι οι δύο εκδόσεις να συνυπάρχουν στην γκάμα της ως το 2030.

Ο CEO της μάρκας, Alain Favey, δεν το επιβεβαίωσε κατηγορηματικά, αλλά δήλωσε ότι η Peugeot «είναι προσηλωμένη στα BEV», αλλά και «προσηλωμένη σε μια προσφορά πολλαπλών πηγών ενέργειας». «Η στρατηγική μας είναι να αφήνουμε στον πελάτη την επιλογή της πηγής ενέργειας που επιθυμεί να χρησιμοποιήσει».

Με το ιδιαίτερο Hypersquare στο επίκεντρο

Η Peugeot θέλει με το Polygon concept να δείξει και το μέλλον της σε ό,τι αφορά την καμπίνα αλλά και το κάθισμα του οδηγού, εντάσσοντας το τετράγωνο τιμόνι Hypersquare που για πρώτη φορά είδαμε στο Inception το 2023.

Το Hypersquare θα χρησιμοποιεί σύστημα steer-by-wire, και θα είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο της Stellantis χρησιμοποιεί αυτή την τεχνολογία, με τον Favey να τονίζει ότι αυτό θα είναι «το επόμενο βήμα στην ιστορία του i-Cockpit».

Η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού 208 θα πραγματοποιηθεί στη Σαραγόσα, όπως και των μπαταριών του, σε εργοστάσιο που ανήκει στην CATL από τον Ιούνιο του 2027, μετά από σχετική συμφωνία της Stellantis με τους Κινέζους.

Δείτε και το σχετικό βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ανακοινώθηκαν οι τιμές του «φρεσκαρισμένου» Peugeot 308 στην Ιταλία (πίνακας)

Peugeot: Διατηρεί θερμικούς κινητήρες σε supermini και μικρομεσαία

Peugeot: Στην Ελλάδα το τετρακίνητο E-3008 με τους 325 PS (τιμή-εξοπλισμός)