Η ολοένα διευρυνόμενη γκάμα των μοντέλων των εταιρειών σε ό,τι αφορά στις κατηγορίας των SUV και των crossover, αποτελεί μια σημαντική ένδειξη αναφορικά με το πού πηγαίνει η αυτοκίνηση, ειδικά σε αγορές όπως η ευρωπαϊκή.
Παράλληλα, παρατηρείται μια «συρρίκνωση» των sedan μοντέλων, με τους αγοραστές στη Γηραιά Ήπειρο να τείνουν να επιλέγουν αυτοκίνητα SUV ή ακόμα και station wagon, αφήνοντας κατά μέρος αυτά των τριών όγκων.
Τη συγκεκριμένη τάση, πάντως, δεν φαίνεται να την… αφουγκράζεται η Κίνα, η οποία γίνεται η τελευταία μεγάλη αγορά για τα sedan, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων.
Γι' αυτό και οι περισσότερες από τις τελευταίες παρουσιάσεις sedan μοντέλων λαμβάνουν χώρα επί κινεζικού εδάφους. Όπως της νέας γενιάς του Volkswagen Sagitar, το οποίο είναι γνωστό ως Jetta στον υπόλοιπο κόσμο. Όπως συνέβη και με το μεγαλύτερο αδελφάκι του, το Magotan, όπως είναι το γνωστό Passat στην Κίνα, που σχεδιαστεί για τους συγκεκριμένους αγοραστές.
Στην πραγματικότητα, το νέο Magotan δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει εκτός Κίνας, όπως θα συμβεί και με το νέο Sagitar, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν πως η Volkswagen δεν προτίθεται να παρουσιάσει μια νέα γενιά για το Jetta για αγορές όπως αυτή της Βόρειας Αμερικής.
Η Κίνα αντιπροσώπευε το 69% των 358.000 μονάδων του Magotan που πωλήθηκαν το 2024. Οι ΗΠΑ, το Μεξικό και ο Καναδάς αντιπροσώπευσαν το 29%. Το Sagitar/Jetta ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο της Volkswagen στον κόσμο το 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi A6 Sedan: Στην Ελλάδα η νέα ναυαρχίδα των Γερμανών - Τιμές και εκδόσεις
Peugeot: Στην Ελλάδα το τετρακίνητο E-3008 με τους 325 PS (τιμή-εξοπλισμός)
Ford: Φέρνει νέα σειρά προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων - Όλες οι πληροφορίες