Toyota Hilux: Διέρρευσαν οι πατέντες της 9ης γενιάς - Έρχονται ριζικές αλλαγές (photos)


Η Toyota ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του νέου Hilux και και λίγο πριν τα αποκαλυπτήρια έχουμε μια πρώτη γεύση από τη νέα γενιά του θρυλικού pickup.

  • ΦΩΤ.: TOYOTA - JAYSON FONG
  • 6/8/2025

Η όγδοη γενιά του Toyota Hilux έκανε πρεμιέρα το 2015 και έκτοτε βρίσκεται στην γκάμα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Τώρα, όλα δείχνουν ότι ήρθε η ώρα για ανανεώση. Η Toyota έχει στα σκαριά την επόμενη, ένατη γενιά του εμβληματικού pick up και κάθε μέρα που περνά μάς φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο νέο μοντέλο.

Θυμίζουμε ότι η ονομασία της ένατης γενιάς έχει ήδη κατοχυρωθεί μέσω της Υπηρεσίας Πνευματικών Δικαιωμάτων της Ταϊλάνδης, υποδεικνύοντας ότι το προσωνύμιο της επόμενης γενιάς στην ασιατική χώρα θα είναι 'Travo'. Η ίδια στρατηγική ονοματοδοσίας εμφανίζεται και στα Hilux Vigo και Hilux Revo, όπως είναι γνωστές οι δύο προηγούμενες γενιές (έβδομη κι όγδοη, αντίστοιχα) του δημοφιλούς μοντέλου στην Ταϊλάνδη.

Τώρα, εκτός από την ονομασία του, έχουμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση και από τον σχεδιασμό του. Νέες πατέντες που εντόπισε το @cars_secrets και δημοσίευσε στο Instagram δείχνουν μια σειρά από ριζικές αλλαγές που έρχονται στη νέα γενιά του Hilux, επιβεβαιώνοντας προηγούμενα ρεπορτάζ.

Πιο συγκεκριμένα, η ένατη γενιά του Toyota Hilux θα λάβει νέα, λεπτά φωτιστικά σώματα και μια αγκυλωτή γρίλια, η οποία θα αποτελεί μέρος του ολοκαίνουργιου εμπρός προφυλακτήρα. Τα φτερά των τροχών θα είναι αρκετά τετραγωνισμένα τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος, ενώ έχει τοποθετηθεί ένα μικρό σκαλοπάτι πίσω από τον πίσω τροχό, κάνοντας την πρόσβαση στην καρότσα ακόμη πιο εύκολη.

Μεγάλες είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό, όπου έχει προστεθεί μια νέα οθόνη για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, πιθανώς 12 ιντσών. Παρατηρούμε, επίσης, έναν μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων στην πλευρά του οδηγού. Συνολικά ο σχεδιασμός στο εσωτερικό μοιάζει να έχει ακολουθήσει μια πιο τετραγωνισμένη φιλοσοφία, με την Toyota να στοχεύει να αντιμετωπίσει το αναβαθμισμένο Ford Ranger, μεταξύ άλλων.

Θυμίζουμε ότι τρέχον μοντέλο εξοπλίζεται στην Ελλάδα με έναν τετρακύλινδρο σε σειρά ντιζελοκινητήρα χωρητικότητας 2,8 L που συνοδεύεται από τεχνολογία mild hybrid 48V και αποδίδει 204 PS και 420 Nm ροπής. Όλα δείχνουν ότι η κινητήρια μονάδα θα διατηρηθεί και στην ένατη γενιά.

Η πρεμιέρα του ολοκαίνουργιου Toyota Hilux, όπως και της πιο σπορ έκδοσης, GR Sport, τοποθετούνται εντός των επόμενων μηνών, πριν την εκπνοή του 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Toyota: Ρεκόρ πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του έτους - Ποιο μοντέλο «έσπασε» ταμεία

Η νέα Toyota Celica θα ζυγίζει όσο ένα... Mazda MX-5

Toyota RAV4: Πώς λειτουργεί το υβριδικό σύστημα της έκτης γενιάς (video)