Το Dacia Sandero διατήρησε τα σκήπτρα του ως το απόλυτο best seller στην ευρωπαϊκή αγορά για το πρώτο εξάμηνο του 2025 συνολικά, παρά το γεγονός ότι παρουσίασε μείωση της τάξης του 9,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Πλέον είναι το Renault Clio, εκείνο που αναρριχάται στην κατάταξη, ολοκληρώνοντας τρεις σερί μήνες στην κορυφή της Ευρώπης, μερικούς μήνες πριν την επίσημη παρουσίαση της νέας, έκτης γενιάς του.
Ένα ακόμη μοντέλο που, παρόλο που διανύει έναν εκτεταμένο κύκλο ζωής, συνεχίζει να βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία οχήματα της ευρωπαϊκής αγοράς είναι το Volkswagen T-Roc, το οποίο τοποθετήθηκε στην τέταρτη θέση της λίστας με τα best sellers της Ευρώπης για το πρώτο εξάμηνο του 2025. Μάλιστα, πρόκειται για το πρώτο σε πωλήσεις SUV στην Ευρώπη για το εν λόγω διάστημα, καταγράφοντας 105.629 ταξινομήσεις.
Το VW T-Roc έκανε πρεμιέρα το 2017, με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να το ανανεώνει το 2021, ώστε να διατηρηθεί ανταγωνιστικό στην κατηγορία του. Πλέον, μετρά αντίστροφα για να υποδεχθεί τη δεύτερη γενιά του, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί εντός των επόμενων εβδομάδων, λαμβάνοντας για πρώτη φορά εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο.
Αυτό ακριβώς είναι που κάνει την επίδοση του T-Roc ακόμη πιο εντυπωσιακή. Το τρέχον μοντέλο διατίθεται αποκλειστικά σε θερμικές εκδόσεις βενζίνης και diesel, σε μια εποχή όπου τα PHEV και HEV καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μερίδιο των νέων ταξινομήσεων, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη συνολικά.
Σύμφωνα με όσα είχε μάς είχε πει ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer, τον περασμένο Μάρτιο, Το νέο μοντέλο θα βασιστεί στην πλατφόρμα MQB Evo, ακολουθώντας τα χνάρια του νέου Golf, που έκανε πρεμιέρα στις αρχές του 2024. Κάτω από το καπό αναμένεται να δούμε τους κινητήρες TSI και TDI χωρητικότητας 1,5 και 2,0 L, αντίστοιχα, οι οποίοι θα συνοδεύονται από υβριδικό σύστημα για πρώτη φορά στην εμπορική πορεία του δημοφιλούς SUV. Όλα δείχνουν ότι την ανανεωμένη γκάμα κινητήρων θα συνοδεύει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 7 σχέσεις και αυτή αναμένεται να είναι η μοναδική επιλογή για το σύστημα μετάδοσης.
Θυμίζουμε ότι καμουφλαρισμένα πρωτότυπα έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους μπροστά στον φακό των συνεργατών μας αρκετές φορές, με την πιο πρόσφατη και τελευταία εξόρμησή του για δημόσιες δοκιμές να πραγματοποιείται τον περασμένο Ιούνιο.
Η επίσημη πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς του Volkswagen T-Roc τοποθετείται εντός του τρέχοντος καλοκαιριού και ταυτόχρονα στα σκαριά βρίσκεται και μια «καυτή» έκδοση R, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2026, δηλαδή μερικούς μήνες μετά το συμβατικό μοντέλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volkswagen: Το νέο ID.4 θα είναι εντελώς διαφορετικό - Από ποιο μοντέλο θα επηρεαστεί
Volkswagen: Αυτό είναι το ισχυρότερο GTI παραγωγής όλων των εποχών (photos-video)
Volkswagen: Πατάει «γκάζι» και ετοιμάζει μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση του ID.2