Η DS βρίσκεται σε διαδικασία ανανέωσης της γκάμας των μοντέλων της, προσφέροντας ακόμα περισσότερα premium χαρακτηριστικά. Στα τέλη του 2024 παρουσίασε το No8, για να ακολουθήσει, στα μέσα του περασμένου Μαΐου, το No4. Πλέον, σειρά παίρνει το No7.
Πρόκειται για τον αντικαταστάτη του DS 7, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 (ως DS 7 Crossback) και αναβαθμίστηκε το 2022, αφαιρώντας τη λέξη Crossback από το όνομά του. Το L’argus έχει όλες τις πληροφορίες για το τι πρέπει να περιμένουμε από το επερχόμενο SUV.
Η παρουσίασή του δε θα αργήσει ιδιαίτερα, καθώς σύμφωνα με το γαλλικό ρεπορτάζ τα αποκαλυπτήριά του θα πραγματοποιηθούν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, που θα διεξαχθεί από τις 9 έως τις 18 Ιανουαρίου 2026. Το εμπορικό του λανσάρισμα θα ακολουθήσει την άνοιξη του ίδιου έτους.
Μάλιστα, ήδη διάφορα πρωτότυπα πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης και το «Le Noubel Automobiliste» εντόπισε ένα, πλήρως καμουφλαρισμένο, να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους και ανήρτησε τις σχετικές φωτογραφίες.
Σχεδιαστικά, όπως αναμενόταν, οι επιδράσεις θα είναι αρκετές από το (μεγαλύτερο) No8, ιδίως στο εμπρός μέρος με τη φαρδιά, φωτιζόμενη μάσκα και το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων, με τις τριγωνικές μονάδες προβολέων και τις λεπτές κάθετες LED μπάρες για τα DRL. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά θα απηχούν τη σχεδίαση των προβολέων, η θύρα του πορτμπαγκάζ θα χαρακτηρίζεται από απαλές γραμμές, ενώ παρούσα θα δηλώσει και μια αεροτομή.
Η έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση θα είναι δεδομένη, με αρκετά στοιχεία που θα επιτρέπουν την καλύτερη ροή του αέρα και την αποτελεσματικότερη ψύξη, ενώ θα πρέπει να ξεχάσουμε τα χρωμιωμένα στοιχεία στο αμάξωμα. Αντίθετα, θα υπάρχει διχρωμία, όχι μόνο στην οροφή, αλλά και στο καπό.
Για το εσωτερικό δεν υπάρχουν κάποιες διαρροές ακόμα, ωστόσο οι Γάλλοι θεωρούν βέβαιο ότι θα απηχεί τη σχεδίαση της καμπίνας του No8, με πολύ καλής ποιότητας υλικά και μια ξεκάθαρη premium αίσθηση, διατηρώντας την ταυτότητα της φίρμας. Στο κέντρο του ταμπλώ θα δεσπόζει η οθόνη 16 ιντσών του συστήματος infotainment, ενώ ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και εκτεταμένο head-up display.
Το νέο DS No7 θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis και αυτό θα του δώσει την ευκαιρία να μεγαλώσει σε μήκος, από τα 4,59 m του υπάρχοντος DS 7 σε περίπου 4,70 m – σαφώς μικρότερο από τα 4,82 m του No8. Έτσι, το μεταξόνιο θα είναι μεγαλύτερο, για περισσότερους χώρους στους επιβάτες, αλλά και το πορτμπαγκάζ θα είναι αρκετά γενναιόδωρο.
Σε αντίθεση με την ναυαρχίδα της DS, το νέο No7 δε θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά θα διαθέτει και ήπια υβριδική έκδοση 145 PS (έχοντας ως βάση τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2L) και τη νέα plug-in hybrid της Stellantis με τους 195 PS (βενζινοκινητήρας 1,6 L και ηλεκτροκινητήρας). Αντίθετα, δεν προβλέπεται η διατήρηση της υπάρχουσας diesel έκδοσης 1,5 L των 130 PS.
Όσο για τα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, μπορεί να προέρχονται από τα «συγγενή» Peugeot 3008 και Citroen C5 Aircross (προσθιοκίνητες και τετρακίνητες, για το 3008, εκδόσεις 213 PS, 231 PS και 326 PS και μπαταρίες 73 kWh και 97 kWh), χωρίς να αποκλείεται και η υιοθέτηση των πιο ισχυρών εκδόσεων του No8 (230 PS, 245 PS και 350 PS).
Τέλος, η παραγωγή του No7 δε θα γίνεται στην Γαλλία, όπως συμβαίνει με το DS 7, αλλά στην Ιταλία, στο εργοστάσιο του Μέλφι, μαζί με το No8 και την επερχόμενη Lancia Gamma.
Πηγή: L'argus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ανάκληση οχημάτων Citroen C3 και DS3 που φέρουν αερόσακους Takata - Τι ισχύει στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμες οι νέες εκδόσεις «Edition France» των DS 3, DS 4 και DS 7 (τιμές)
Επίσημο: Έρχεται ο διάδοχος του Audi TT - Πότε παρουσιάζεται, όλες οι πληροφορίες