Το νέο Renault Boreal έκανε την επίσημη πρεμιέρα του, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο στην παγκόσμια στρατηγική επέκτασης της Γαλλικής φίρμας. Με σχεδιασμό που αποπνέει δυναμισμό και τεχνολογία αιχμής, το Boreal φιλοδοξεί να συνεχίσει το μονοπάτι επιτυχίας του Dacia Bigster, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα και μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές και εκδόσεις πατώντας ΕΔΩ.
Αυτή τη φορά, όμως, το μονοπάτι συνεχίζεται μακριά από την Ευρώπη. Το νέο SUV έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής, της Βραζιλίας και της Τουρκίας, περιοχές που συνεισφέρουν σχεδόν το 40% των συνολικών πωλήσεων της Renault παγκοσμίως.
Σχεδίαση με παγκόσμιο αέρα και οικογενειακό χαρακτήρα
Το εξωτερικό του Boreal εντυπωσιάζει με τη μοντέρνα και γλυπτική του αισθητική. Η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault κάνει έντονη την παρουσία της με το ψηλό και οριζόντιο καπό, τη βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος μάσκα και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED με το ιδιαίτερο φωτεινό μοτίβο.
Το προφίλ του οχήματος υπογραμμίζει τη SUV φύση του με προστατευτικά στο κάτω μέρος και ράγες οροφής, ενώ οι 19άρες ζάντες αλουμινίου προσθέτουν στιλ και στιβαρότητα. Πίσω, οι λεπτές και περιμετρικές λυχνίες δένουν αρμονικά με το δυναμικό σχήμα της πέμπτης πόρτας, στην οποία δεσπόζει το νέο έμβλημα της Renault. Το μοντέλο θα διατίθεται σε διάφορους χρωματισμούς από τους οποίους ξεχωρίζει η δίχρωμη έκδοση με μαύρη οροφή, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα.
Μια νέα πλατφόρμα
Το Boreal βασίζεται στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα του Renault Group, που έκανε ντεμπούτο με το Renault Kardian και προορίζεται αποκλειστικά και αυτό για αγορές εκτός Ευρώπης. Η ευελιξία αυτής της αρχιτεκτονικής επιτρέπει την ανάπτυξη οχημάτων με διαφορετικές διαστάσεις, επίπεδα ισχύος και τεχνολογικές λύσεις, ικανές να καλύψουν τις ανάγκες κάθε τοπικής αγοράς.
Εσωτερικό με επίκεντρο την τεχνολογία και την άνεση
Το εσωτερικό του νέου Boreal είναι ζεστό, ευρύχωρο και απόλυτα συντονισμένο με τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας.
Το ταμπλό, εμπνευσμένο από τα νέα Renault 5 και Renault 4, φιλοξενεί ένα διπλό οριζόντιο σύστημα OpenR με δύο οθόνες 10 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία αφής για το σύστημα πολυμέσων. Το σύστημα υποστηρίζει ασύρματες ενημερώσεις (OTA), ενώ ο ψηφιακός χαρακτήρας της καμπίνας ενισχύεται από τον μικρό επιλογέα ταχυτήτων, το πολυλειτουργικό τιμόνι και τον διακριτικό, αλλά εντυπωσιακό περιμετρικό φωτισμό.
Άλλα σημεία που ξεχωρίζουν είναι τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, η ασύρματη φόρτιση, το ηχοσύστημα Harman Kardon και ο διζωνικός αυτόματος κλιματισμός.
Οδηγική σιγουριά σε κάθε διαδρομή
Το Renault Boreal δεν κάνει εκπτώσεις στον τομέα της ασφάλειας και της υποβοήθησης οδήγησης, ενσωματώνοντας ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες συναντάμε: σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ειδοποίηση τυφλού σημείου, έξυπνο cruise control και αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης.
Αποδοτικοί κινητήρες προσαρμοσμένοι στην κάθε αγορά
Η μηχανολογική πρόταση του νέου Boreal είναι εξίσου στρατηγικά στοχευμένη. Στη Λατινική Αμερική και τη Βραζιλία το μοντέλο εξοπλίζεται με έναν 1,3 L κινητήρα βενζίνης CT, με ισχύ έως 163 PS στην έκδοση Flex Fuel και 156 PS στην βενζινοκίνητη εκδοχή.
Στην Τουρκία, η ισχύς περιορίζεται στους 138 PS, με μέγιστη ροπή στα 240 Nm, ενώ όλα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του οχήματος μέσα από πέντε διαθέσιμα προγράμματα: Eco, Comfort, Sport, Perso και Smart, προσφέροντας έτσι την ιδανική εμπειρία σε κάθε περίσταση.
Λανσάρισμα στα τέλη του 2025
Η εμπορική διάθεση του Renault Boreal θα ξεκινήσει στο τέλος του 2025 από τη Βραζιλία, με την επέκταση σε Λατινική Αμερική και Τουρκία να ακολουθεί από το 2026. Η παραγωγή θα πραγματοποιείται στα εργοστάσια της Renault στη Curitiba της Βραζιλίας και στη Bursa της Τουρκίας. Οι τιμές παραμένουν προς το παρόν άγνωστες, αλλά είναι βέβαιο ότι η Renault στοχεύει σε ένα ισχυρό value-for-money προφίλ, εναρμονισμένο με τις ανάγκες και τις δυνατότητες των τοπικών αγορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ξανά στην κορυφή της Ευρώπης το Renault Clio, οριακή «νίκη» επί του Dacia Sandero τον Μάιο (πίνακας)
Μετά τον de Meo, ποιος; Οι υποψήφιοι για να αναλάβουν τα ηνία της Renault
Το Renault 4 παίρνει τα «βουνά» και μετατρέπεται σε 4x4 (photos-video)