Αν σας έλεγαν ότι κάποιος έκοψε στα τρία ένα Fiat Panda πρώτης γενιάς και ξανασυναρμολόγησε μόνο το μεσαίο κομμάτι, πιθανότατα θα γελούσατε. Κι όμως, ο Andrea Marazzi από την Ιταλία όχι μόνο το έκανε, αλλά το μετέτρεψε σε ένα λειτουργικό όχημα, τόσο εντυπωσιακά καλοφτιαγμένο που πολλοί θα ορκίζονταν ότι βγήκε από τα επίσημα σχέδια της Fiat.
Με πλάτος μόλις 50 cm, η ακραία αυτή δημιουργία είναι πιθανότατα το πιο στενό τετράτροχο στον κόσμο διεκδικώντας μάλιστα μια θέση στο Βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες. Σε σχέση με το κανονικό πλάτος μιας πρώτης γενιάς Panda, το “αδερφάκι” του Marazzi έχει χάσει περίπου 96 εκατοστά, κάτι που μοιάζει αδύνατο ακόμα και ως ιδέα.
Ένα εγχείρημα που κράτησε έναν ολόκληρο χρόνο
Ο Marazzi αφιέρωσε πάνω από έναν χρόνο στην τροποποίηση του Panda, κόβοντας, ενώνοντας και ανακατασκευάζοντας το αμάξωμα σε αυτή την παράλογα λεπτή μορφή. Το τελικό αποτέλεσμα; Μια καμπίνα τόσο στενή που ο οδηγός χρειάζεται να κρατά τους αγκώνες του μέσα με προσπάθεια. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει και θέση για έναν επιβάτη, καθήμενο ακριβώς πάνω από τους πίσω τροχούς.
Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εντυπωσιακή. Από το μοναδικό εμπρός φανάρι (δεν υπάρχει χώρος για δεύτερο) μέχρι το αεροδυναμικά σχηματισμένο πίσω παρμπρίζ σε σχήμα σταγόνας, τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη. Τα φλας υπάρχουν κανονικά και στις δύο πλευρές, ενώ η θέση οδήγησης παραπέμπει περισσότερο σε... παιδικό αμαξάκι παρά σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Ηλεκτρική ισχύς για… μικρές αποστάσεις
Το όχημα κινείται με ηλεκτροκινητήρα 24V DC, που παρέχει μέγιστη ταχύτητα περίπου 15 km/h ταχύτητα υπεραρκετή αφού η αίσθηση ευστάθειας είναι κάτι παραπάνω από εύθραυστη, και το ενδεχόμενο ανατροπής παραμένει πολύ πιθανό, ειδικά σε στροφές. Παρόλο που η εξωτερική του μορφή θυμίζει περισσότερο μηχανάκι, το όχημα διατηρεί και τους τέσσερις τροχούς του αυθεντικου Panda, γεγονός που καθιστά την επίτευξη ακόμα πιο απίστευτη.
@tutti_pazzi_per_marazzi Risposta a @Loris Gaspari Ecco la prova che puς curvare in modo efficiente #panda#fyp#curva? suono originale - tutti_pazzi_per_marazzi
Αυτό που ξεχωρίζει το δημιούργημα του Marazzi δεν είναι μόνο η τρέλα της ιδέας, αλλά η αριστοτεχνική της εκτέλεση. Η ποιότητα συναρμολόγησης και οι λεπτομέρειες στο φινίρισμα καθιστούν το αποτέλεσμα κάτι παραπάνω από ένα DIY project διαθέτοντας τόση προσωπικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια που θα μπορούσε κάλλιστα να φιλοξενείται σε μουσείο μοντέρνας τέχνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποστολή στο Τορίνο: Είδαμε από κοντά το νέο Fiat Grande Panda 4x4 (photos)
Fiat Giga Panda: Πλησιάζει ο αντίπαλος του Dacia Duster - Πότε θα παρουσιαστεί
Χαμόγελα στη Fiat για τις πρώτες παραγγελίες του νέου Grande Panda