«Ελληνικά» τα δύο πρώτα Nissan που πουλήθηκαν ποτέ στην Ευρώπη


Στο πλαίσιο του Συνεδρίου της Nissan Europe που έγινε στην Ελλάδα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν δύο κλασσικά αυτοκίνητα της Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ, τα οποία ήταν και τα πρώτα που πωλήθηκαν ποτέ στην Ευρώπη!

  • ΦΩΤ.: NISSAN
  • 4/6/2025

Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ υποδέχθηκε την περασμένη εβδομάδα το Συνέδριο της Nissan Europe για το 2025, το οποίο ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και με τις καλύτερες εντυπώσεις των συμμετεχόντων για την χώρα μας.

Κατά την διάρκεια του διήμερου Συνεδρίου, τα ανώτατα στελέχη της Nissan Europe παρουσίασαν την στρατηγική της Nissan, τις δράσεις, αλλά και τα συναρπαστικά νέα αυτοκίνητα που αναμένονται πολύ σύντομα. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνθηκαν στην Ελλάδα, τόσο για την φιλοξενία, αλλά κυρίως για τις επιδόσεις της Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ σε όλους τους τομείς.

Φυσικά ιδιαίτερη μνεία υπήρξε στο γεγονός ότι η Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι ο παλαιότερος εισαγωγέας της Nissan στην Ευρώπη. Το ημερολόγιο έγραφε «1961» όταν ο Νικόλαος Ι. Θεοχαράκης, με εμπειρία κιόλας τριάντα ετών στον χώρο των ανταλλακτικών, των καυσίμων και των ελαστικών, ανέλαβε την αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων Datsun (από το 1984, γνωστά ως Nissan).

Μέσα από τη συνεργασία προέκυψε η πρώτη επίσημη αντιπροσωπεία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη και μία από τις πρώτες παγκοσμίως ενώ μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την ιστορία της εισαγωγικής εταιρείας πατώντας ΕΔΩ.

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου της Nissan Europe, ως σύνδεση με το παρελθόν, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν δύο από τα κλασσικά αυτοκίνητα της εισαγωγικής εταιρείας, τα οποία ήταν και τα πρώτα που πωλήθηκαν ποτέ στην Ευρώπη!

Το κόκκινο είναι ένα Datsun SPL 311 Sports. Η σειρά Datsun Sports (γνωστή ως Datsun Fairlady στις αγορές της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας) ήταν μια σειρά roadster που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1960 με στόχο να ανταγωνιστεί τα ευρωπαϊκά σπορ αυτοκίνητα των MG, Triumph, Fiat και Alfa Romeo

Το μπλε είναι ένα Datsun 320 Pickup το οποίο συνέβαλλε σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη της Ιαπωνίας μετά τον πόλεμο. Το μοντέλο κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 1961 και στην ελληνική αγορά διατέθηκε από το 1962 έως και το 1965. Ξεχώριζε για το εμπρόσθιο μέρος που θύμιζε Bluebird αλλά και το ευρύχωρο εσωτερικό. Ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα 1,2 L ενώ παρουσιάστηκε και έκδοση με μακρύ αμάξωμα. Μετά από πλήρη ανανέωση τον Μάιο του 1965, μετονομάστηκε σε 520.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πρώτη επαφή με την έκτη γενιά του Nissan Micra - Πότε θα καταφτάσει στην Ευρώπη (photos)

Nissan After Sales Service: Έκπτωση 25% σε Ανταλλακτικά και Αξεσουάρ και δωρεάν έλεγχος

Nissan: Ξεχάστε το Juke που ξέρατε - Η νέα γενιά έρχεται και τα αλλάζει όλα