Η BMW επενδύει στο μικρότερο μοντέλο της και ετοιμάζει ήδη την επόμενη γενιά της Σειράς 1, η οποία αναμένεται να κάνει πρεμιέρα εντός των επόμενων τριών χρόνων.Θυμίζουμε ότι το μοντέλο ανανεώθηκε ριζικά το καλοκαίρι του 2024, με την εταιρεία να παρουσιάζει την τέταρτη γενιά του, εμπλουτίζοντας την γκάμα του με νέους κινητήρες και αναθεωρώντας τον σχεδιασμό του.
Η νέα Σειρά 1 θα βασιστεί στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα των Γερμανών, Neue Klasse, με το πρώτο μοντέλο που θα την αξιοποιήσει να παρουσιάζεται τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου.
Τα πλάνα της BMW θέλουν τη δεύτερη γενιά της iX3 να είναι το πρώτο όχημα της Neue Klasse που θα κάνει πρεμιέρα, με τη νέα Σειρά 3 να ακολουθεί μερικούς μήνες αργότερα, ενώ έχουν εντοπιστεί επίσης πρωτότυπα των ριζικά ανανεωμένων X5 και Σειράς 5, τα οποία αναμένεται να παρουσιαστούν εντός του 2026.
Παρόλο που η BMW δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη επίσημα τα σχέδιά της για την επόμενη Σειρά 1, ρεπορτάζ του Autocar αναφέρει ότι το πρότζεκτ έχει λάβει το «πράσινο φως». Ο επικεφαλής προϊόντων της αυτοκινητοβιομηχανίας, Bernd Korber, δήλωσε ότι το hatchback θα παίξει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των καταλόγων της BMW τα επόμενα χρόνια.
«Είμαστε ένας παγκόσμιος παίκτης και καλύπτουμε ένα πλήρες πορτφόλιο, τα εισαγωγικά μοντέλα έχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο να παίξουν για διάφορους λόγους», είπε. «Αρχικά, πάρτε αγορές όπως η Ιταλία και η Γαλλία, όπου η Σειρά 1 έχει μερίδιο 20, 30 ή 40% σε κάποιες περιοχές. Αν θέλεις να είσαι ένας παγκόσμιος παίκτης, πρέπει να φροντίσεις και τις αγορές που το μερίδιο αγοράς της Σειράς 1 είναι εξαιρετικά υψηλό, αλλιώς θα κινδυνεύσεις να τις χάσεις».
Εκτός αυτού, ο Korber έκανε λόγο για την σημασία της Σειράς 1 όσον αφορά στη διαφοροποίηση της γκάμας, με το compact hatchback να αποτελεί μια ελκυστική επιλογή για τους νεότερους σε ηλικία πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τόνισε επίσης ότι η παραμονή της BMW στην αγορά των μικρών, χαμηλού κέρδους οχημάτων θα τη βοηθήσει να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα και την αποδοτικότητά της σε όλες τις κατηγορίες.
Ο Korber δεν έδωσε στο φως περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακρητιστικά της επόμενης Σειράς 1. Ωστόσο, σύμφωνα με τον κύκλο ζωής που ακολουθούν τα περισσότερα μοντέλα της BMW, όπως και το πλάνο των Βαυαρών να παρουσιάσουν όλα τα νέα προϊόντα της Neue Klasse μέσα στα επόμενα 3,5 χρόνια, το πιθανότερο είναι ότι η επόμενη γενιά του hatchback θα κάνει πρεμιέρα πριν τα τέλη του 2028.
Όσο για την γκάμα κινητήρων, θα αποτελείται τόσο από αμιγώς ηλεκτρικές, όσο και από θερμικές επιλογές, προκειμένου η Σειρά 1 να συνεχίσει να ανταγωνίζεται παραδοσιακά θερμικά οχήματα όπως το Volkswagen Golf και το Audi A3. Ταυτόχρονα, θα βρεθεί απέναντι στα Cupra Born και Renault Megane E-Tech στην EV μορφή της, με την BMW να εισάγει το επιτυχημένο της hatchback σε μια νέα αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το BMW Vision Driving Experience αψηφά τους νόμους της φυσικής (photos)
BMW: Ποιο μοντέλο προκάλεσε «σοκ» με τις πωλήσεις του - Η τιμή στην Ελλάδα
Η BMW Σειρά 3 «αντέχει» - Διαθέσιμη και με ΜΕΚ στην όγδοη γενιά