Για ακόμη μία φορά στην κορυφή της λίστας, συναντούμε τη Ferrari, η οποία το 2024 βελτίωσε σημαντικά την κερδοφορία της, κυρίως χάρη στην παρουσία του Purosangue. Από κάθε αυτοκίνητο που πουλά παγκοσμίως, η ιταλική μάρκα κατασκευής hypercars έχει κέρδος της τάξης του 28%, κατά 4% υψηλότερο απ’ ό,τι μία χρονιά νωρίτερα.
Ακολουθεί η Porsche, η οποία σίγουρα θα είχε ακόμη καλύτερες… επιδόσεις, εάν η ζήτηση των EV δεν παρουσίαζε πτωτικές τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Ακόμα κι έτσι, όμως, η φίρμα από τη Στουτγκάρδη είχε 14% κέρδος από κάθε αυτοκίνητο που πούλησε το 2024, έναντι 18% του 2023.
Ανοδική πορεία ακολούθησε και η Suzuki, η οποία είναι τρίτη στη σχετική λίστα με 10,3%, ακριβώς όσο είχε και η Toyota. Η μοναδική διαφορά είναι ότι η αύξηση που κατέγραψε η Suzuki σε σχέση με το προηγούμενο έτος ήταν μεγαλύτερη από την αντίστοιχη αύξηση που σημείωσε η Toyota.
Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Subaru, η οποία από κάθε όχημα που πουλάει έχει κέρδος 9,8%, αυξημένο κατά 0,3% σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά, κυρίως λόγω του νέου Forester.
Στην πρώτη δεκάδα συναντούμε, επίσης, την Hyundai με 9,5%, τη Mercedes με 9,3%, το BMW Group με 8,1%, την Isuzu με 7,3% και την Tesla με 7,2%.
Να σημειωθεί ότι ως λειτουργικό περιθώριο κέρδους υπολογίζεται το αποτέλεσμα της διαίρεσης των λειτουργικών εσόδων με τα συνολικά έσοδα και δεν περιλαμβάνει μη λειτουργικά έξοδα, όπως τα προγράμματα χρηματοδότησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ταξινομήσεις Μαρτίου: «Επέλαση» των υβριδικών - Η κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς
BMW: Ποιο μοντέλο προκάλεσε «σοκ» με τις πωλήσεις του - Η τιμή στην Ελλάδα
Ποια κρίση; Με «κομμένα» φρένα η Lamborghini - Ρεκόρ πωλήσεων για το 2024