Έξοδος Πάσχα: Οι τιμές των διοδίων σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους (πίνακες)


Δείτε πόσο κοστίζει το Αθήνα - Θεσσαλονίκη, αλλά και πόσα διόδια θα πληρώσετε κινούμενοι σε Πελοπόννησο, Ε65, Εγνατία και Ιόνια Οδό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 17/4/2025

Το Πάσχα είναι προ των πυλών και όσοι δεν έχουν φύγει ακόμα από τη «βάση τους» για να μεταβούν σε περιοχές της επιλογής τους αξιοποιώντας τις αργίες, εκτός από τις προετοιμασίες αποσκευών πρέπει να ετοιμαστούν να πληρώσουν και τα διόδια στις εθνικές οδούς.

Πόσα είναι αυτά; Από την 1η Ιανουαρίου του 2025 τα τέλη διοδίων είναι πιο ακριβά, με τις αυξήσεις να έχουν προκύψει από την τιμαριθμική αναπροσαρμογή του 2024. Μπορείτε να δείτε τις αλλαγές πατώντας ΕΔΩ.

Πόσο, λοιπόν, θα κοστίσουν οι μετακινήσεις των οχημάτων; Όσο μεγαλύτερη η διαδρομή, τόσο πιο βαθιά θα πρέπει να μπει το χέρι στην τσέπη των οδηγών. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ένα ΙΧ που θα μετακινηθεί από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη επιβαρύνεται με τέλη διοδίων 32,15 ευρώ.

Οι τιμές στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη έχουν ως εξής:

  • Μετωπικά Διόδια Αφιδνών 3,75€
  • Μετωπικά Διόδια Θήβας 4,40€
  • Μετωπικά Διόδια Τραγάνας 4,35€
  • Μετωπικά Διόδια Αγίας Τριάδας 2€
  • Μετωπικά Διόδια Μαυρομαντήλας 2,15€
  • Μετωπικά Διόδια Πελασγίας 3,30€
  • Μετωπικά Διόδια Μοσχοχωρίου 3,80€
  • Μετωπικά Διόδια Μακρυχωρίου 2,40€
  • Μετωπικά Διόδια Λεπτοκαρυάς 3€
  • Μετωπικά Διόδια Κλειδιου (Αιγίνιο) 2,10€
  • Μετωπικά Διόδια Μαλγάρων (Εγνατία) 0,90€

Αναλυτικά οι τιμές των διοδίων σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (σε παρένθεση οι παλιές τιμές)

Εγνατία Οδός

Κεντρική Οδός - Τμήμα αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε. (Σκάρφεια – Ράχες)

Κεντρική Οδός - Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας – Ε65 (H/K Α.Θ.Ε. – Καλαμπάκα)

Μορέας

Νέα Οδός (Μεταμόρφωση Αττικής – Σκάρφεια Φθιώτιδας)

Νέα Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα)

Ολυμπία Οδός

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Επίσημο: Ξεκίνησε η επιστροφή πινακίδων και διπλωμάτων εν όψει Πάσχα

Πάσχα με το αυτοκίνητο για όλους: Ξεκινούν τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα

Mazda MX-5: Στα σκαριά η 5η γενιά - Με θερμικό κινητήρα και χαμηλό βάρος