Οι κλασικές αξίες δεν ξεχνιούνται ποτέ. Και όταν μιλάμε για την Chevrolet Camaro του 1968, είναι προφανές γιατί έχει κερδίσει τη θέση της στην καρδιά κάθε λάτρη του αυτοκινήτου. Με τις εντυπωσιακές αλλά κομψά σμιλεμένες γραμμές της, αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ από το Detroit.
Ένα Camaro που δεν μοιάζει με κανένα άλλο
Ο πλήρης τίτλος της αγγελίας λέει πολλά: 1968 Chevrolet Camaro RS/SS LS3-powered Pro-Touring Restomod. Κι αν σας φαίνεται ήδη εντυπωσιακό μόνο και μόνο από το όνομα, περιμένετε να δείτε τι κρύβεται κάτω από το καπό. Η έκδοση RS/SS ήταν ήδη το απόλυτο πακέτο επιδόσεων και πολυτέλειας της εποχής. Ωστόσο, ο κινητήρας που έχει τοποθετηθεί σε αυτή την restomod κατασκευή ξεπερνά κατά πολύ ακόμα και τα πιο «άγρια» εργοστασιακά V8 των '60s.
Στην καρδιά του θηρίου βρίσκεται ένας LS3 κινητήρας με υπερσυμπιεστή Whipple, αποδίδοντας 1.000 PS. Η ισχύς περνάει στο δρόμο μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων Tremec T56 και διαφορικού DSE Ford 9 ιντσών με TrueTrac. Το φουσκωμένο καπό είναι χαρακτηριστικό του Muscle χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Σύγχρονη τεχνολογία, κλασική ψυχή
Η απόλυτη οδηγική εμπειρία δεν σταματά στον κινητήρα. Το αυτοκίνητο βασίζεται σε ολοκαίνουργιο και σύγχρονο, πλήρες σασί της Detroit Speed, μεταφέροντας τιμόνι και ανάρτηση στον 21ο αιώνα. Οι ενισχύσεις στο πλαίσιο διατηρούν την ακαμψία του αμαξώματος, ενώ τα 6πίστοναφρένα της Baer 6 αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο να σταματήσουν τα 1.000 PS.
Η πρόσφυση εξασφαλίζεται μέσω ελαστικών Michelin Pilot Sport 4 S, με διαστάσεις 245/30 ZR19 μπροστά και 325/25 ZR20 πίσω, τα οποία χώρεσαν άψογα χάρη στο mini tub kit της Detroit Speed. Οι ζάντες Forgeline Ga3c προσθέτουν επιπλέον κύρος και αισθητική αρμονία με την σκούρα γκρι βαφή τους.
Μοντέρνο σαλόνι με vintage αύρα
Το εσωτερικό είναι ένα άλλο σημαντικό κεφάλαιο. Αν και με την πρώτη ματιά θυμίζει εργοστασιακή Camaro, κρύβει πολλές μοντέρνες εκπλήξεις.
Τα retro bucket καθίσματα κρατούν σταθερά τον οδηγό και τον συνοδηγό, ενώ τα ψηφιακά όργανα της Dakota Digital παρέχουν ζωντανή πληροφόρηση για τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Το Billet Specialties τιμόνι, το ηχοσύστημα της Pioneer, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, η εκκίνηση με κουμπί και το σύστημα κλιαμτισμου προσφέρουν την αίσθηση ενός σημερινού αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα το retro ταμπεραμέντο.
Ένας πραγματικό muscle car για λίγους
Το κόστος αυτής της μοναδικής Camaro φτάνει τα 160.000 ευρώ, επιβεβαιώνοντας πως πρόκειται για μια πρόταση που απευθύνεται σε απαιτητικούς και εύπορους συλλέκτες ή λάτρεις του είδους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Shelby Mustang GT350: Η επιστροφή ενός θρύλου - «Ωμή» δύναμη 810 PS
Lynx GT1: Το απόλυτο restomod τού εμβληματικού Ford GT έρχεται με... τσιμπημένη τιμή (photos)
Diablo GTR: Το σπανιότερο αγωνιστικό που κατασκευάσε η Lamborghini