Μπορεί η Ferrari να μην έχει γλιτώσει από το κύμα του εξηλεκτρισμού, καθώς ετοιμάζεται να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, εντούτοις προσπαθεί να παραμείνει πιστή στις... παραδοσιακές αρχές της αυτοκίνησης: τον βρυχηθμό ενός θερμικού κινητήρα και τα τρία πεντάλ στα πόδια του οδηγού.
Ναι, καλά διαβάσατε. H Ferrari σκέφτεται να επαναφέρει το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, υπό κάποιους συγκεκριμένους όρους.
Σε δηλώσεις του στο Carsales, ο επικεφαλής εξέλιξης της εταιρείας, Gianmaria Fulgenzi, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επαναφέρει στην γκάμα της τον λεβιέ ταχυτήτων, αλλά όχι σε όλα τα μοντέλα ανεξαιρέτως: «Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά κιβώτιο, είναι κάτι που μπορεί να επανέλθει στο μέλλον, ανάλογα με το προϊόν».
Όταν ρωτήθηκε για το ποια μοντέλα θα μπορούσαν να εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο, ο Fulgenzi ήταν σαφής: «Ίσως ένα μοντέλο της σειράς Icona, γιατί είναι αυτοκίνητα που αντικατοπτρίζουν την κληρονομιά μας, που είναι εκεί για να θαυμάζεις και να τα οδηγείς με έναν συγκεκριμένο τρόπο».
Αυτό σημαίνει πως μοντέλα όπως η Monza SP1/2 ή η Daytona SP3 θα μπορούσαν να έχουν τέτοιο κιβώτιο, ως πιο αποκλειστικές εμπειρίες για εκλεκτούς πελάτες.
Σε κάθε περίπτωση, οι Ιταλοί δεν είναι οι μόνοι που θέλουν -με τον δικό τους, έστω, τρόπο- να διασώσουν τον λεβιέ ταχυτήτων. Τόσο η Porsche, όσο κι η Toyota για τα δημιουργήματα της Gazoo Racing σκοπεύουν να κρατήσουν όσο μπορούν το μηχανικό κιβώτιο στην γκάμα τους, δίνοντας ελπίδα στους φίλους της οδήγησης ότι δεν έχει περάσει αυτή η εποχή ανεπιστρεπτί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari: Απάντηση «φωτιά» στους δασμούς του Trump - Μεγάλες αυξήσεις στις τιμές
Ο Lewis Hamilton θέλει να αναβιώσει την Ferrari F40
Αυτό είναι το ισχυρότερο μοντέλο με μηχανικό κιβώτιο στον κόσμο (photos)