Η Ένωση των Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών υποδέχθηκε με θέρμη τη δημοσίευση της τροπολογίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναφορικά με το ζήτημα των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά.
«Η πρόταση για τριετή μέσο όρο είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, ευθυγραμμίζοντας τους στόχους απαλλαγής από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα με τις πραγματικές προκλήσεις της αγοράς και της γεωπολιτικής.
«Προσφέρει την πολυπόθητη ανάσα για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και φορτηγών, αλλά αυτό πρέπει να συμπληρωθεί με ουσιαστικά κίνητρα ζήτησης και ευρεία ανάπτυξη υποδομών φόρτισης, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα θεμελιώδη εμπόδια του μετασχηματισμού. Όπως δείχνουν τα πιο πρόσφατα στοιχεία της αγοράς, η ζήτηση για οχήματα μηδενικών εκπομπών απέχει ακόμη πολύ από το σημείο που πρέπει να είναι, με το μερίδιο αγοράς των BEV να ανέρχεται μόλις στο 15%», ανέφερε σχετικά η ACEA.
«Καλούμε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο να διασφαλίσουν την ταχεία έγκριση αυτής της τροπολογίας», δήλωσε η Γενική Διευθύντρια της ACEA, Sigrid de Vries.
«Το επόμενο σημαντικό βήμα είναι στη συνέχεια να αξιολογηθεί διεξοδικά η συνολική πρόοδος του μετασχηματισμού, με έμφαση στη βελτίωση της προσέγγισης, και όχι του τελικού στόχου, όπου χρειάζεται. Αυτό δεν είναι λιγότερο σημαντικό για τον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων: με τα φορτηγά μηδενικών εκπομπών να αντιπροσωπεύουν μόνο το 2% του συνόλου των νέων ταξινομήσεων, αυτός ο τομέας οχημάτων χρειάζεται επειγόντως επιτάχυνση της αναθεώρησης των προτύπων CO2 έως το 2025, επίσης, με βάση την αξιολόγηση των ευνοϊκών συνθηκών του τομέα», πρόσθεσε η Sigrid de Vries.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό το μοντέλο «εκθρόνισε» το Dacia Sandero τον Μάρτιο στην Ευρώπη
Ταξινομήσεις Μαρτίου: «Επέλαση» των υβριδικών - Η κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς
ACEA: Σε «ελεύθερη πτώση» οι ταξινομήσεις Φεβρουαρίου - Προβληματισμός στην ΕΕ