Η πρώτη γενιά της BMW Σειράς 5 παρουσιάστηκε το 1972 με την κωδική ονομασία E12. Σήμερα, στη γραμμή παραγωγής βρίσκεται η όγδοη γενιά του δημοφιλούς sedan (G60), η οποία έκανε πρεμιέρα πριν σχεδόν δύο χρόνια, τον Μάιο του 2023. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ήδη ετοιμάζει τον διάδοχο του τρέχοντος μοντέλου, περνώντας στην ένατη γενιά.
Το σχεδιαστικό τμήμα του ρωσικού μέσου kolesa.ru δημιούργησε πριν μερικές εβδομάδες τα πρώτα renders της κορυφαίας M5 και τώρα οραματίζεται πώς θα μοιάζει το «συμβατικό» μοντέλο, στο οποίο θα βασιστεί η «καυτή» εκδοχή.
Βασισμένοι στις πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της Σειράς 5, οι Ρώσοι έχουν προσφέρει στο sedan ένα εντελώς ανανεωμένο μπροστινό μέρος, λαμβάνοντας έμπνευση από το Vision Neue Klasse Concept, το οποίο παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2023 και θα αποτελέσει τον προάγγελο του εξηλεκτρισμένου μέλλοντος της BMW. Θα τοποθετηθεί μια μακρόστενη γρίλια και ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα, τα οποία επίσης θα διαμορφωθούν στο στυλ της Neue Klasse.
Περνώντας προς τα πίσω, το καμουφλάζ των πρωτοτύπων δοκιμών, τις εικόνες των οποίων χρησιμοποίησαν οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές, είναι ακόμη αρκετά βαρύ, οπότε οι πληροφορίες που έχουμε είναι σχετικά περιορισμένες. Στα δικά τους σχέδια, οι Ρώσοι έχουν χαρίσει στη νέα Σειρά 5 ολοκαίνουργια φώτα, τα οποία διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με εκείνα του τρέχοντος μοντέλου.
Η όγδοη γενιά της BMW Σειράς 5 βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR, όπως ακριβώς και ο πρόγονός της. Στην Ελλάδα, προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, αλλά και εξηλεκτρισμένες εκδοχές με PHEV σύνολα και μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές και εκδόσεις στη χώρα μας πατώντας ΕΔΩ. Όλα δείχνουν ότι το ανανεωμένο μοντέλο θα λάβει μια ακόμη πιο ευρεία γκάμα κινητήρων, όμως προς το παρόν οι Βαυαροί κρατούν τα χαρτιά τους κλειστά.
Η πρεμιέρα της νέας BMW Σειράς 5 τοποθετείται εντός του 2026, με την «ακραία» M5 να ακολουθεί στα τέλη του ίδιου έτους ή στις αρχές του 2027.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ούτε έναν, ούτε δύο! Η νέα BMW iX3 έρχεται με τέσσερις «υπερυπολογιστές»
Η BMW M3 λέει «όχι» στο downsizing - Συνεχίζει με εξακύλινδρο μοτέρ