Επίσημο: Η Alfa Romeo Junior διαθέσιμη και με τετρακίνηση Q4


Στο νέο σύστημα τετρακίνησης δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων και κατά συνέπεια η αύξηση του βάρους είναι ανεπαίσθητη ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι εξίσου χαμηλές.

  • ΦΩΤ: ALFA ROMEO
  • 12/3/2025

Η γκάμα της ολοκαίνουριας Alfa Romeo Junior εμπλουτίζεται με μια νέα έκδοση, η οποία θα φέρει το σύστημα τετρακίνησης Q4.

Λίγους μόνο μήνες από την κυκλοφορία του, το ιταλικό μοντέλο έχει πάνω από 27.000 παραγγελίες παγκοσμίως, εκ των οποίων το 19% στην πλήρως ηλεκτρική διαμόρφωση. Σημαντικά ποσοστά που αναμένεται να αυξηθούν με την εισαγωγή της νέας Junior Ibrida Q4, της τετρακίνητης παραλλαγής με αυτοματοποιημένη διαχείριση του άξονα της πίσω κίνησης.

Από πλευράς απόδοσης, το νέο μοντέλο αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων, η αύξηση του βάρους είναι ανεπαίσθητη και, κατά συνέπεια, η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων είναι εξίσου χαμηλές.

Επιπλέον, η Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 χρησιμοποιεί την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση MultiLink σε αυτή την πλατφόρμα, για να εξασφαλίσει τη μέγιστη άνεση και τα υψηλότερα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης στην καθημερινή οδήγηση. Η πρόσφυση είναι υψηλού επιπέδου και είτε στο χιόνι, είτε στη λάσπη, είτε σε επαρχιακούς δρόμους με βροχή, η Q4 εξασφαλίζει ασφάλεια και έλεγχο σε κάθε περίσταση.

Η Junior Ibrida Q4 χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 L με 136 PS , ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 21 kW, έναν στον μπροστινό άξονα, ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, και έναν στον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας πρόσφυση χωρίς φυσική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή της ροπής, προσφέροντας εξαιρετική πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Ο επιλογέας DNA της Alfa Romeo επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τις επιδόσεις του οχήματος στις διαφορετικές οδηγικές ανάγκες. Η λειτουργία «Q4» είναι σχεδιασμένη για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, εξασφαλίζοντας πάντα τη μέγιστη ασφάλεια και έλεγχο. Η λειτουργία «Advanced Efficiency» βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου και προσφέρει ομαλή οδήγηση, ιδανική για τη μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης. Η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση MultiLink, που κάνει για πρώτη φορά το ντεμπούτο της σε αυτή την πλατφόρμα, έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει μέγιστη άνεση στην καθημερινή οδήγηση και να βελτιώνει την πρόσφυση σε όλες τις οδικές συνθήκες.

Το σύστημα Q4 ενεργοποιείται αυτόματα με βάση τις συνθήκες πρόσφυσης και την κλίση του δρόμου, εξασφαλίζοντας ότι η τετρακίνηση είναι πάντα διαθέσιμη με τη χρήση της τεχνολογίας Power Looping, για να διατηρεί το αυτοκίνητο την πρόσφυση Q4 ακόμα και σε χαμηλή μπαταρία.

Από πλευράς εξοπλισμού, η Junior Ibrida Q4 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολείς Full LED και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι, θερμαινόμενα καθίσματα Spiga από βινύλιο και ύφασμα με ηλεκτρική ρύθμιση του καθίσματος του οδηγού με μασάζ και χειροκίνητη ρύθμιση 6 κατευθύνσεων για το κάθισμα του συνοδηγού, σύστημα infotainment 10,25 ιντσών με πλοήγηση, ηχοσύστημα με 6 ηχεία και πεντάλ και μαρσπιέ από αλουμίνιο. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Mercedes-AMG: Έτσι θα μοιάζει το SUV των 1.000 PS - Το πίσω μέρος θυμίζει... Alfa Romeo! (photos)

Ένα ξεχωριστό sedan κλείνει τον κύκλο του και μπαίνει στα... χωράφια των SUV

Το «Τέρας» της Alfa Romeo βγαίνει στο σφυρί - Ποιος πρώην οδηγός της F1 την είχε στο γκαράζ του (photos)