Με την ονομασία 'Etna', το νέο project της κροατικής εταιρείας αποτελεί μια ριζική αναβάθμιση του εμβληματικού V10 supercar της Lamborghini και έρχεται με μια σειρά από εντυπωσιακές βελτιώσεις, τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά.
Ανασχεδιασμένο και πιο επιθετικό
Η Etna είναι κατά 6 cm φαρδύτερη από την εργοστασιακή Gallardo και έχει χαμηλώσει σημαντικά, προσδίδοντας στο αμάξωμα μια ακόμα πιο δυναμική και επιθετική εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος, το αυτοκίνητο έχει υποστεί μια εκτεταμένη ανανέωση, με τις εισαγωγές αέρα στα άκρα του προφυλακτήρα να εξαφανίζονται, ενώ οι νέας σχεδίασης ζάντες συνδυάζονται με μεγαλύτερες εισαγωγές μπροστά από τους πίσω τροχούς, δημιουργώντας ένα ακόμα πιο δυναμικό οπτικό αποτέλεσμα.
Εκεί που η Tedson Motors όμως πραγματικά δημιούργησε κάτι εκπληκτικό είναι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η γραμμή της οροφής αποκτά μια ενιαία, βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος προσθήκη που ενώνεται αρμονικά με μια τύπου ducktail αεροτομή. Οι θηριώδεις τιτανίου εξατμίσεις τραβούν το βλέμμα, ενώ τα επίσης νέας σχεδίασης πίσω φωτιστικά σώματα προσδίδουν μια μοναδική και φουτουριστική όψη.
Μηχανικές αναβαθμίσεις και λιγότερο βάρος
Η Tedson Motors δεν περιορίστηκε μόνο σε αισθητικές βελτιώσεις. Κάτω από το καπό, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας V10 χωρητικότητας 5,0 L έχει υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις στα εσωτερικά του μέρη, αυξάνοντας την ισχύ κατά 80 PS, φτάνοντας συνολικά τα 600 PS. Παράλληλα, ο κόφτης του κινητήρα ανεβαίνει στις 10.000 rpm, προσφέροντας μια ακόμα πιο εκρηκτική εμπειρία οδήγησης.
Σε επίπεδο μετάδοσης, η Tedson Motors έχει ξεκαθαρίσει ότι θα δουλέψει αποκλειστικά με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, διατηρώντας έτσι τα χειροκίνητα Gallardo ως «κειμήλια» για τις επόμενες γενιές, μια φιλοσοφία που σίγουρα βρίσκει σύμφωνους πολλούς φίλους των κλασικών supercars. Επιπλέον, το σύστημα ανάρτησης αντλεί τεχνολογία από τα αγωνιστικά Gallardo Super Trofeo, ενισχύοντας τη σταθερότητα και τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Παράλληλα, εκτενής χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα, το σασί και την καμπίνα οδηγεί σε μια δραστική μείωση του βάρους, με την Etna να ζυγίζει σχεδόν 200 kg λιγότερο από την εργοστασιακή Gallardo.
Η φιλοσοφία πίσω από την Etna
Ο ιδρυτής της Tedson Motors, Goran Turkic, εξηγεί τη φιλοσοφία πίσω από τη δημιουργία της Etna: «Η πρώτη γενιά της Gallardo ξεχώριζε για τον ατμοσφαιρικό, V10 κινητήρα της, το υδραυλικό τιμόνι και το χειροκίνητο κιβώτιο - μια σπάνια συνταγή στη σημερινή ψηφιακή εποχή των supercars. Ο στόχος μας με την Etna ήταν σαφής: να την κάνουμε ελαφρύτερη, πιο ισχυρή και πιο άμεση, ενώ παράλληλα να ενισχύσουμε την αναλογική της ψυχή».
Η αναμονή και το κόστος
Εκτός από την αρχική επένδυση του αυτοκινήτου-δότη, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να διαθέσουν τουλάχιστον 625.000 λίρες για τη μετατροπή, ένα ποσό που μπορεί να αυξηθεί ανάλογα με τις επιλογές χρωμάτων και υλικών. Επιπλέον, η Tedson Motors εκτιμά ότι η ολοκλήρωση κάθε μετατροπής θα διαρκέσει περίπου ένα έτος, κάτι που σημαίνει ότι οι αγοραστές θα πρέπει να οπλιστούν με υπομονή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πορεία δίχως φρένα για τη Lamborghini - Νέο ρεκόρ πωλήσεων
Lamborghini Huracan Sterrato «παλεύει» με BMW M4 CS στα 400m (video)
Diablo GTR: Το σπανιότερο αγωνιστικό που κατασκευάσε η Lamborghini