KGM: Βλέπει «φως» στο υδρογόνο και προχωρά σε μια σημαντική συνεργασία


Το κορεατικό project αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός οχήματος υδρογόνου με βάση το δίλιτρο ντίζελ μοτέρ, το οποίο επιτυγχάνει αυτονομία οδήγησης άνω των 500 km.

  • ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 14/2/2025

Η KGM υπέγραψε συμφωνία τεχνικής συνεργασίας με την PHINIA Delphi France SAS για την από κοινού ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου.

Η συνεργασία επισφραγίστηκε τον περασμένο μήνα με την KGM να συμμετέχει επί του παρόντος στο εθνικό πρόγραμμα MOTIE στην Κορέα. Το έργο αναφέρεται στις πρωτοβουλίες του Υπουργείου Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Νότιας Κορέας που επικεντρώνονται στην προώθηση τεχνολογιών και πρακτικών χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με στόχο τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και τη μετάβαση προς μια οικονομία ουδέτερου άνθρακα εντός της χώρας.

Τούτο περιλαμβάνει πολιτικές για την ενθάρρυνση χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την ανάπτυξη καθαρών τεχνολογιών υδρογόνου.

Αυτό το εθνικό έργο αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός κινητήρα υδρογόνου με βάση τον δίλιτρο ντίζελ μοτέρ, το οποίο πληροί τους κανονισμούς για τις εκπομπές NOx και επιτυγχάνει αυτονομία οδήγησης άνω των 500 km, καθιστώντας το κατάλληλο τόσο για βιομηχανικές εφαρμογές όσο και για οχήματα.

Η PHINIA είναι παγκόσμιος ηγέτης στην προμήθεια βασικών εξαρτημάτων κινητήρων υδρογόνου και ντίζελ, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων διαχείρισης κινητήρα (EMS), των εγχυτήρων και των αντλιών. Η KGM θα ενσωματώσει την εσωτερική της τεχνολογία κινητήρων ντίζελ με το σύστημα εξοπλισμού έγχυσης καυσίμου (FIE) και την τεχνολογία ECU της PHINIA για την προώθηση του έργου.

Η KGM επιβεβαίωσε επίσης την κυκλοφορία υβριδικών τεχνολογιών plug-in, εντός της υπάρχουσας γκάμας της, εντός του 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Όλες οι πληροφορίες για τη νέα γενιά της BMW X5 - Μπαίνει στην παραγωγή το υδρογόνο

Μια κάψουλα/φορητό ρεζερβουάρ υδρογόνου από την Toyota

Υδρογόνο: Πώς λειτουργεί ένα αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου (video)