Η τρέχουσα Alfa Romeo Giulia κλείνει 10 χρόνια πορείας, έχοντας τοποθετηθεί της στη λίστα με τα γηραιότερα sedan της αγοράς. Το μοντέλο αναμένεται να περάσει στη νέα εποχή και όλα δείχνουν ότι τα πάντα θα αλλάξουν, συμπεριλαμβανομένου και του αμαξώματος.
Η επερχόμενη Giulia, που θα παρουσιαστεί το 2026, δεν αναμένεται να ακολουθήσει την ίδια κατεύθυνση με τον πρόγονό της, με τον νέο CEO της εταιρείας, Santo Ficili, να αποκαλύπτει στο L'Argus ότι δε θα είναι sedan.
«Θα υιοθετήσει ένα νέο σχέδιο και έναν νέο τύπο αμαξώματος», είπε. Συνέχισε υπαινισσόμενος ότι το νέο μοντέλο θα φέρει στοιχεία SUV: «Η πλατφόρμα θα είναι η ίδια με εκείνη της Stelvio. Οπότε μπορείτε να φανταστείτε τι είδος οχήματος θα προσφέρουμε».
Ωστόσο, η Giulia δεν αναμένεται να πάρει τη μορφή ενός μεγάλου crossover, αφού αυτόν τον ρόλο τον έχει πάρει ήδη η Stelvio, η οποία επίσης θα υποδεχθεί τη νέα γενιά στα τέλη του τρέχοντος έτους, διατηρώντας τις αναλογίες της. Η μεταμόρφωση της Giulia σε ένα όχημα παρόμοιου μεγέθους θα είχε ως αποτέλεσμα την πτώση των πωλήσεων, αφού τα δύο μοντέλα θα αλληλεπικαλύπτονταν.
Σύμφωνα με υψηλά ιστάμενα πρόσωπα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Giulia θα μετατραπεί σε ένα πεντάθυρο liftback, ακολουθώντας το μονοπάτι των Citroen C5 X, Peugeot 4008 και DS No 8. Αναμένεται μεγαλύτερη απόσταση του πατώματος από το έδαφος, όμως μικρότερη από της Stelvio, όπως και μια καμπυλωτή οροφή.
Ο πρώην CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, είχε δηλώσει πριν μερικούς μήνες ότι η νέα Giulia θα είναι πραγματικά εντυπωσιακή: «Αυτό που έχουμε σχεδιάσει είναι μια βόμβα. Δε θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε την εμφάνιση αυτού του αυτοκινήτου χωρίς να είμαστε εντελώς ερωτευμένοι με αυτό. Και τώρα είμαστε!». Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις που είχε κάνει στο Car and Driver ο επικεφαλής σχεδίασης της Alfa Romeo, Alejandro Mesonero-Romanos.
Από εκεί και πέρα γνωρίζουμε ήδη ότι το νέο μοντέλο θα είναι μεγαλύτερο σε μήκος από το τρέχον, μεταβαίνοντας από την πλατφόρμα Giorgio στην STLA Large της Stellantis. Αυτή η αλλαγή θα δει το μήκος της νέας Giulia να αυξάνεται από τα 4.660 έως και πάνω τα 5.000 mm, με τη νέα πλατφόρμα να υποστηρίζει οχήματα από 4.764 έως 5.126 mm.
Όσο για τα κινητήρια συστήματα που θα απαρτίσουν την γκάμα της Giulia, ο Santo Ficili αποκάλυψε ότι θα διατίθεται τόσο σε αμιγώς ηλεκτρικές, όσο και θερμικές εκδόσεις, παρόλο που η STLA Large έχει σχεδιαστεί κατά βάση για BEV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δείτε τον Valtteri Bottas να οδηγεί την Alfa Romeo 33 Stradale στο όριο (video)
Ανακοινώθηκαν οι τιμές της νέας Alfa Romeo Tonale στην Ισπανία (πίνακας)
Santo Ficili: Ο διάδοχος του Imparato θέλει να οδηγήσει την Alfa Romeo στην κορυφή