Alfa Romeo Junior: Αποκάλυψη για την τετρακίνητη έκδοση Ibrida Q4 - Οι πρώτες τιμές


Η Junior Ibrida Q4 χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης 1,2L το οποίο περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που αποδίδουν 21 kW έκαστος.

  • ΦΩΤ.: ALFA ROMEO
  • 13/1/2025

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών διάλεξε η Alfa Romeo για να τραβήξει το κάλυμμα και να αποκαλύψει τη νέα τετρακίνητη Junior Ibrida Q4.

Η νέα έκδοση του πρώτου B-SUV της ιταλικής μάρκας έρχεται να συμπληρώσει την τρέχουσα γκάμα που περιλαμβάνει υβριδική έκδοση με 136 ίππους, αμιγώς ηλεκτρική με 156 ίππους καθώς και την επίσης ηλεκτρική Veloce που έχει μηχανολογικές αναβαθμίσεις η ισχύς αγγίζεις του και 280 ίππους.

Η Junior Ibrida Q4 χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης 1,2lt ισχύος 136 ίππων, το οποίο περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που αποδίδουν 21 kW έκαστος. Ο ένας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις έξι σχέσεις, όπως ακριβώς και στην έκδοση με την κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Ο δεύτερος βρίσκεται στο πίσω σύστημα και κινεί απευθείας τους αντίστοιχους τροχούς, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση χωρίς να υπάρχει μηχανική σύνδεση των εμπρός τροχών με τους πίσω. Ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα για την ενεργοποίηση του συστήματος, αφού η ηλεκτρονική διαχείριση αποφασίζει πότε πρέπει να λειτουργεί ο κάθε κινητήρας.

Στόχος του συστήματος Q4 είναι να εξασφαλίζει επιπλέον πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους και παράλληλα να αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο τη συμπεριφορά του ιταλικού B-SUV. Η ιδανικά επιλεγμένη σχέση μετάδοσης του πίσω ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει ότι μπορούν να φτάσουν έως και 1.900 Nm στους πίσω τροχούς, ενώ το “Power Looping Technology” τροφοδοτεί απευθείας με ηλεκτρική ενέργεια τον πίσω κινητήρα εάν χρειάζεται, εξασφαλίζοντας αδιάκοπη λειτουργία της τετρακίνησης ανεξάρτητα από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος.

Νέο στην Junior Ibrida Q4 είναι και το πίσω σύστημα που διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, κάτι που επιτρέπει τέλεια προσαρμογή σε όλες τις συνθήκες, με κορυφαία οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης.

Σε σχέση με την υβριδική έκδοση που έχει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, το σύστημα DNA της τετρακίνητης Junior είναι εμπλουτισμένο με την επιλογή “Q4” που μεγιστοποιεί την πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους, αυξάνοντας τον έλεγχο και την ασφάλεια. Υπάρχει επίσης η επιλογή “Natural” που ενδείκνυται για την καθημερινή χρήση, η Dynamic που απελευθερώνει την μέγιστη ισχύ του συστήματος κίνησης καθώς και η “Advanced Efficiency” που θέτει σε προτεραιότητα την υψηλή αποδοτικότητα ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση.

Στην Ελλάδα, η Alfa Romeo Junior Q4 θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες μέσα στο πρώτο τρίμηνο, όπου και θα μάθουμε και την τιμή της για την ελληνική αγορά. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το autoappassionati.it βρέθηκε στις Βρυξέλλες και αποκαλύπτει ότι η αρχική τιμή στο Βέλγιο θα είναι τα 36.700€, δηλαδή σχεδόν 7.000€ πιο ακριβή σε σχέση με την δικίνητη υβριδική Ibrida.   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Alfa Romeo Junior: Υβριδική ή ηλεκτρική; Οι παραγγελίες δίνουν την απάντηση

Οδήγηση σε καταιγίδα: Τι να προσέξεις για να φτάσεις με ασφάλεια στον προορισμό σου

Santo Ficili: Ο διάδοχος του Imparato θέλει να οδηγήσει την Alfa Romeo στην κορυφή