Τον Μάιο του 2024, η Mazda επιβεβαίωσε ότι το CX-5 θα υποδεχτεί την επόμενη γενιά του αρκετά σύντομα. Το δημοφιλές SUV των Ιαπώνων ετοιμάζεται να περάσει στο επόμενο κεφάλαιο της «καριέρας» του, ως μέρος της οικογένειας «Μεγάλων Μοντέλων».
Οι πληροφορίες που έχουν έρθει στο φως σχετικά με το ανανεωμένο CX-5 ώθησαν τους σχεδιαστές του ρωσικού μέσου kolesa.ru να δημιουργήσουν τα πρώτα renders του μοντέλου. Οι Ρώσοι έχουν αντλήσει έμπνευση από τον σχεδιασμό του ολοκαίνουργιου Mazda6e που έκανε πρεμιέρα κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, προβλέποντας ότι οι Ιάπωνες θα ακολουθήσουν ένα παρόμοιο μονοπάτι για την εξέλιξη του CX-5.
Στο μπροστινό μέρος, η γρίλια περιβάλλεται από ένα φωτεινό περίγραμμα, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας είναι ίδιος με εκείνον του Mazda6e. Έχουν τοποθετηθεί λεπτομέρειες χρωμίου στη βάση των παραθύρων και τις ποδιές στα πλαϊνά, ενώ οι λαβές των θυρών είναι αναδυόμενες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το όχημα που εμφανίζεται στα renders έχει μήκος 4.770 mm, πλάτος 1.910 mm, ύψος 1.705 mm και μεταξόνιο 2.800 mm, οπότε είναι μεγαλύτερο από το τρέχον μοντέλο, το οποίο έχει διαστάσεις 4.575 x 1.845 x 1.690 mm και μεταξόνιο 2.700 mm.
Κάτω από το κάλυμμα, το CX-5 αναμένεται να λάβει υβριδική τεχνολογία που θα αποτελέσει το «μυστικό όπλο» του, ώστε να υπερτερήσει απέναντι στους βασικότερους αντιπάλους του, δηλαδή τα Ford Kuga και Renault Austral. Η γκάμα του θα αποτελείται από θερμικούς κινητήρες που θα συνοδεύονται από mild-hybrid τεχνολογία, όμως θα προστεθεί και μια PHEV έκδοση, υιοθετώντας την ίδια φιλοσοφία με τα CX-60 και CX-80.
Σύμφωνα με όσα είχε πει πριν μερικούς μήνες ο CEO και πρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Masahiro Moro, η Mazda έχει εξελίξει έναν νέο, υβριδικό κινητήρα για την τρίτη γενιά του CX-5, ο οποίος θα γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στις MHEV και τις PHEV εκδόσεις και θα εστιάζει στην αποδοτικότητα. Αυτό το μονοπάτι θα ακολουθήσουν αργότερα και τα CX-60 και CX-80, αντίστοιχα, όπως
Το νέο CX-5 δε θα βασιστεί στην πλατφόρμα Large Product της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά σε μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική με πίσω κίνηση.
Το νέο μοντέλο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στα τέλη του έτους που μόλις ξεκίνησε, και πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Κινητικότητας της Ιαπωνίας του 2025, πρώην Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο. Έτσι, η άφιξή του στις εκθέσεις τοποθετείται εντός του πρώτου εξαμήνου του 2026.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ένα «ελληνικό» Mazda MX-5 στο Nurburgring - Πόσα km/h έπιασε (video)
Ανανεωμένο Mazda CX-60: Βελτιωμένες επιδόσεις κι επιπλέον εξοπλισμός (photos)
Skycativ-Z: Όσο οι άλλοι επενδύουν στο «ρεύμα» η Mazda φέρνει νέο κινητήρα βενζίνης