Το συγκεκριμένο Ford GT40 MkII έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στον 12ωρο αγώνα του Sebring το 1966, όπου οι οδηγοί Walt Hansgen και Mark Donohue κατέλαβαν την τέταρτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές. Στον αγώνα, το όχημα τερμάτισε τρίτο, αλλά ανέβηκε στη δεύτερη θέση μετά την αποβολή του Dan Gurney.
Αργότερα εκείνο το έτος, το GT40 συμμετείχε στον αγώνα 24 Ωρών του Le Mans, με τους Mark Donohue και Paul Hawkins στο τιμόνι. Ωστόσο, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από 12 γύρους λόγω προβλημάτων στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Μετά τους αγώνες, το όχημα εκτέθηκε σε διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων, όπως η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και η Έκθεση Αυτοκινήτου στη Μόντσα. Το 1967, επέστρεψε στις Ηνωμένες Πολιτείες και δωρήθηκε στο Μουσείο του Indianapolis Motor Speedway. Στη μέση της δεκαετίας του 2000, το όχημα υποβλήθηκε σε εκτενή αποκατάσταση, διατηρώντας όμως την ίδια εμφάνιση που είχε κατά τη διάρκεια του Le Mans το 1966.
Η RM Sotheby's αναμένεται να δημοπρατήσει το 1966 Ford GT40 MkII κατά τη διάρκεια εκδήλωσης πωλήσεων στο Μαϊάμι, που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Φεβρουαρίου 2025. Η εκτιμώμενη τιμή πώλησης κυμαίνεται μεταξύ 8 και 11 εκατομμυρίων δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε τη δεύτερη γενιά του Ford GT αναλαμβάνει το design στο «μπλε οβάλ»
Αυτό το ξεχασμένο Ford GT βρήκε επιτέλους τη χαμένη του λάμψη (video)
Το Ford GT εναντίον του αυθεντικού Dodge Viper σε μάχη γεμάτη αμερικανικά άλογα (video)