Θυμάστε το BMW Vision M Next Concept; Ήταν εκείνο που παρουσιάστηκε το 2019 και θα περνούσε στην παραγωγή, επαναφέροντας στην γκάμα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας τη θρυλική M1. Θα τελούσε ως αντικαταστάτης της i8 και θα εισήγαγε την BMW σε μια νέα εποχή εξηλεκτρισμένων σπορ μοντέλων.
Σύμφωνα με τον Steve Saxty, ιστορικό και συγγραφέα που εξειδικεύεται στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας, το μοντέλο ήταν «κατά 95% ολοκληρωμένο» και μάλιστα βρισκόταν αρκετά κοντά στο concept car.
«Η BMW είχε κάνει πολλά περισσότερα πέρα από την επιφάνεια. Είχαν ολοκληρώσει ακόμη και τα μηχανικά», είπε ο Saxty. Η BMW σχεδίαζε να τοποθετήσει κάτω από το κάλυμμα του μοντέλου που είχε λάβει την κωδική ονομασία i16 έναν τετρακύλινδρο PHEV κινητήρα, ο οποίος θα απέδιδε περισσότερο από 600 PS. Αυτό θα επέτρεπε στον διάδοχο της M1 να κάνει τα 0-100 km/h σε λιγότερο από 3 sec και να αγγίζει τα 300 km/h. Θα μπορούσε, μάλιστα, να διανύσει 100 km με τη χρήση αποκλειστικά του ηλεκτρισμού.
Η BMW συνέχισε να εργάζεται πάνω στο υβριδικό σπορ μοντέλο της εν μέσω της πανδημίας του Covid-19 κι η πρεμιέρα του είχε προγραμματιστεί για το 2022, όμως η εταιρεία άλλαξε ρότα την τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα να μετατοπίσει το ενδιαφέρον σε διαφορετικά προϊόντα: Την XM.
«Απλά έπρεπε να πάρουν μια απόφαση του τύπου 'Θα κατασκευάσουμε αυτό ή την XM'», αποκάλυψε ο Saxty. Παρόλο που τελικά η BMW δεν επέλεξε να δώσει το «πράσινο φως» στον διάδοχο της M1, η δημιουργία ενός τέτοιου μοντέλου δεν είναι εντελώς απίθανη. «Κάθε μέρα στην BMW, κάποιος σχεδιάζει μια νέα M1», ολοκλήρωσε.
Δείτε τη συνέντευξη του Saxty στο κανάλι του John Achilles:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW XM: Συλλεκτική έκδοση Kith για λίγους και τυχερούς (photos)
BMW M Electrified: Το “Μ”έλλον των σπορ αυτοκινήτων (video)
BMW M2 CS: Πλησιάζει με χρυσές ζάντες και περισσότερο από 500 PS (photos)