H BMW M2 της Manhart «τρώει» τα supercars για πρωινό (photos)


Η Manhart MH2 700 II είναι ένα «τέρας» επιδόσεων που ανεβάζει το γερμανικό σπορ μοντέλο σε άλλη κατηγορία.

  • ΦΩΤΟ: MANHART
  • 19/11/2024

Η νέα BMW M2 είναι το «βασικό» σπορ όχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αφού τοποθετείται στη βάση της γκάμας του τμήματος υψηλών επιδόσεων M των Γερμανών. Η M2 έρχεται να σταθεί απέναντι στις Porsche Cayman και Mercedes-AMG A 45 S, αξιοποιώντας τον πανίσχυρο twin turbo εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3,0 L των 480 PS.

Τώρα, η Manhart εκτόξευσε την ισχύ του μοντέλου στα 728 PS και 900 Nm ροπής, αναβαθμίζοντας αυτό που κρύβεται κάτω από το κάλυμμα. Η ονομασία MH2 700 II κάνει νύξη στις νέες επιδόσεις του γερμανικού δημιουργήματος, με τις οποίες μπορεί πλέον να ανταγωνιστεί ακόμη και μερικά από τα πιο ισχυρά supercars της παγκόσμιας αγοράς.

Ο Γερμανός βελτιωτής έχει τοποθετήσει μια νέα εισαγωγή από ανθρακόνημα, μια εξάτμιση από ατσάλι κι έναν καταλύτη 200 κυψελών, όπως κι ένα powerbox Manhart MHtronik. Εκτός αυτού, προβλέπεται η επαναχαρτογράφηση της εργοστασιακής ECU που ήδη διαθέτει το μοντέλο.

Η Manhart δεν έχει γνωστοποιήσει τα στοιχεία αναφορικά με την επιτάχυνση της MH2 700 II, όμως με δεδομένη την τεράστια αύξηση της ισχύος, είναι σίγουρο ότι μπορεί να φτάσει στα 100 km/h από στάση σε λιγότερο από τα 4,2 sec της «απλής» M2.

Εκτός από τις επεμβάσεις στον κινητήρα, η Manhart έχει αναβαθμίσει την ανάρτηση, μειώνοντας την απόσταση του πατώματος από το έδαφος και βελτιώνοντας τον χειρισμό. Τα φρένα δεν έχουν αλλάξει, όμως προσφέρονται επιπλέον βελτιώσεις, εκτός του πακέτου της νέας MH2 700 ΙΙ.

Έχουν τοποθετηθεί επίσης αρκετά μέρη από ανθρακόνημα, όπως για παράδειγμα εγκοπές στη μάσκα στο μπροστινό μέρος, νέες ποδιές στα πλαϊνά, νέο καπό και γρίλιες, όπως κι ένας ειδικός διαχύτης στο πίσω μέρος, που φυσικά συνοδεύεται από μια τεράστια, σταθερή αεροτομή.

Στο εσωτερικό, βρίσκει κανείς μια μπάρα roll-over, νέα καλύμματα καθισμάτων και πατάκια με τα λογότυπα της Manhart, ενώ κι εδώ έχει γίνει χρήση του ανθρακονήματος σε ορισμένα τμήματα της καμπίνας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Manhart «περιποιείται» τη νέα BMW M5 και εκτοξεύει την ισχύ στους 800 PS (photos)

Την BMW M240i της Manhart θα τη ζήλευε ακόμη κι η M2 (photos)

BMW M8: Η Manhart μάς δίνει αυτό που δε μας έδωσε ποτέ η BMW (photos)