Η BMW έχει μακρά ιστορία στον τομέα των κινητήρων ντίζελ, προσφέροντας συνδυασμό δύναμης και αποδοτικότητας καυσίμου, ιδίως μέσω της στρατηγικής Efficient Dynamics. Παρά την αυστηροποίηση των περιβαλλοντικών κανονισμών και την στροφή στην ηλεκτροκίνηση που επιβάλλεται από τους κρατικούς μηχανισμούς, η BMW θεωρεί ότι οι κινητήρες ντίζελ παραμένουν σημαντικοί για συγκεκριμένες αγορές, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, όπου παραμένουν δημοφιλείς σε όσους κάνουν μεγάλες αποστάσεις και αναζητούν τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου.
Ετσι από τη νέα χρονιά αναμένεται να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών, όπως βελτιωμένα συστήματα SCR (Selective Catalytic Reduction) και αντιρύπανσης NOx, για να ανταποκριθεί στις αυστηρές προδιαγραφές που τίθενται σε εφαρμογή το 2025. Αυτές οι τεχνολογίες θα συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αζωτούχων οξειδίων (NOx) και των μικροσωματιδίων. Ταυτόχρονα θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση των κινητήρων ντίζελ, αυξάνοντας την αποδοτικότητα καυσίμου και μειώνοντας τις εκπομπές CO2, διατηρώντας παράλληλα τη δυναμική και την απόδοση που χαρακτηρίζουν την εταιρεία. Αυτό περιλαμβάνει πιο εξελιγμένα συστήματα υπερτροφοδότησης, βελτιώσεις στον κύκλο καύσης και ρυθμίσεις κινητήρων που θα εξασφαλίσουν υψηλότερη απόδοση με χαμηλότερη κατανάλωση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW, Oliver Zypse, εκτός της δήλωσης «τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι για όλους» που έκανε στο Γερμανικό AutoBild, επιβεβαίωσε ότι όλα τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής με κινητήρες πετρελαίου από τον Ιανουάριο του 2025 και μετά θα πηγαίνουν στους ντίλερ με καύσιμο HVO 100 (Hydrotreated Vegetable Oil 100) στα ρεζερβουάρ τους. Το HVO 100 είναι ένας τύπος ανανεώσιμου και βιώσιμου βιοκαυσίμου που παράγεται από φυτικά ελαία που καλλιεργούνται μέσω υδροκαλλιεργειων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το αφεντικό της BMW ζητά να καθυστερήσει η απαγόρευση των αυτοκινήτων με ΜΕΚ
First Drive: BMW M5 Touring - Οδηγούμε στη Γερμανία την… υπερταχεία των 727 PS
Αποστολή στη Γερμανία: Δοκιμάζουμε τη νέα θηριώδη plug-in, τετρακίνητη BMW M5 των 727PS