Επανεκκίνηση λοιπόν για την Audi στην μεγαλύτερη παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, η οποία σε σύμπραξη μαζί με την SAIC (την μεγαλύτερη Κινέζικη κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων) ιδρύσαν την AUDI η οποία θα εδρεύει στην Κίνα. H νεοσύστατη Κινέζικη Audi θα λειτουργεί υπό την επίβλεψη του επί 25 ετών επικεφαλής του τμήματος ηλεκτρικών οχημάτων της Audi, Fermin Soneira ο οποίος αναλαμβάνει πλέον το ρόλο του CEO.
«Η συνεργασία μας αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία ‘το καλύτερο δυνατό από τους δύο κόσμους’ και έχει στηθεί έτσι ώστε από κοινού να οργανώνει την ανάπτυξη, αγορά, παραγωγή και πωλήσεις. Και με τις δύο πλευρές να συνεισφέρουν τις κύριες δυνάμεις τους, πιστεύω ότι η Audi θα συνεχίσει να διαμορφώνει το μέλλον των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων» ήταν οι πρώτες δηλώσεις του Fermin Soneira.
Αντίστοιχα ο CEO της Audi, Gernot Dollner, έκανε και αυτός δηλώσεις: «Η βιομηχανία του αυτοκίνητού περνάει αυτή τη περίοδο τη μεγαλύτερη αναδιαμόρφωση στην ιστορία της. Με τη συνεργασία μας με τη Κίνα, παίζουμε ένα πολύ σημαντικό ρολό στην αναδιαμόρφωση αυτή.»
Στόχος της Κινέζικης AUDI είναι η δημιουργία ηλεκτρικών οχημάτων που ανταποκρίνεται στα δεδομένα της Κινέζικης αγοράς, τα οποία είναι εντελώς διαφορετικά από τα αντίστοιχα του υπόλοιπου κόσμου. Οι Κινέζοι αγοραστές Premium ηλεκτρικών οχημάτων (κοινό που στοχεύει η AUDI) είναι πιο νέοι σε ηλικία, πολύ πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και θέλουν κορυφαία συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση καθώς και ένα εσωτερικό το οποίο θα είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακό αλλά και εργονομικό.
Ταυτόχρονα με την ανακοίνωση ίδρυσης της AUDI παρουσιάστηκε και το AUDI E Concept το οποίο αποτελεί τον προάγγελο της επόμενη γενιάς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό Sportback αυτοκίνητο με μεγάλές διαστάσεις, το οποίο χτίστηκε πάνω στη πλατφόρμα PDA (Advanced Digitalized Platform) και εμφανισιακά είναι πολύ διαφορετικό από την σιλουέτα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε ένα Audi μέχρι σήμερα. Εντύπωση φυσικά κάνει και το νέο logo το οποίο απαρνήθηκε τους κλασικούς και διαχρονικούς τέσσερις κύκλους και πλέον γράφει με το όνομα της φίρμας με κεφαλαία γράμματα.
Η καρδία του AUDI E Concept είναι μια μπαταρία τεχνολογίας ιόντων λιθίου, ενεργειακής χωρητικότητας 100 kWh, η οποία τροφοδοτεί δυο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους έναν σε κάθε άξονα δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο το σύστημα Quattro της νέας εποχής.
Η συνολική ισχύς του AUDI E Concept αγγίζει τα 775 PS τιμή που χαρίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6 sec. Η αυτονομία αγγίζει τα 700 km ενώ χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα αρχιτεκτονικής 800 V υποστηρίζει υπερταχεία φόρτιση η οποία μέσα σε 10 μόλις λεπτά ανακτά αυτονομία της τάξης των 370 km.
Φυσικά η πολυτέλεια της Audi όσον αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο υπάρχει αυτούσια κι εδώ και πλέον παντρεύεται με κορυφαία και φουτουριστική τεχνολογία. Το βλέμμα τραβάει αμέσως η τεράστια κυρτή οθόνη με ανάλυση 4K που διατρέχει το ταμπλό από άκρη σε άκρη περιλαμβάνοντας ακόμα και τους πλευρικούς καθρέφτες.
Θα χρειαστεί να κάνουμε υπομονή μέχρι τον επόμενο χρόνο, ώστε να γίνουν γνωστές όλες οι λεπτομέρειες και οι τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου παραγωγής που θα βασιστεί στο AUDI E Concept που μόλις παρουσιάστηκε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi A6 e-tron: Νέες βασικές εκδόσεις - Οι τιμές στη Γερμανία (πίνακας)
Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Audi A7 - Πότε καταφθάνει
Η μάχη των τεσσάρων κύκλων: Audi R8 GT εναντίον RS6 GT στα 400 μέτρα (video)