Βασισμένο στο νέο plug-in hybrid της Toyota το RAV-X με εμφανείς επιρροές από τα εκτός δρόμου αγωνιστικά της Toyota που τρέχουν στον αγώνα Dakar, δημιουργήθηκε από την ομάδα του τμήματος Toyota Service Parts and Accessories Development (SPAD). Στόχος της εν λόγω ομάδας ήταν να δημιουργήσει μια ειδική έκδοση του RAV4 η οποία είναι πρωτοποριακή και εντυπωσιακή ταυτόχρονα. Όπως όλα δείχνουν το κατάφερε επεμβαίνοντας τόσο στο εμφανισιακό κομμάτι μέσω προσθηκών που σχεδιάστηκαν από το μηδέν όσο και στο αμάξωμα και τις αναρτήσεις.
Το σημείο που δέχτηκε την μεγαλύτερη αλλαγή είναι η ανάρτηση του RAV-X όπου το εργοστασιακά αμορτισέρ αντικαταστάθηκαν με νέα coilovers της FOX. Το νέο σύστημα ανάρτησης διαθέτει μεγαλύτερη διαδρομή η οποία ύψωσε το αυτοκίνητο κατά 2 cm και αύξησε το μετατρόχιο κατά 16 cm.
Πλέον, υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης των αμορτισέρ ως προς την απόσβεση και την επαναφορά, ενώ διαθέτουν και ξεχωριστά δοχεία για τα υγρά τους για να μειωθούν οι θερμοκρασίες και η αλλοίωση της ρευστότητας τους.Οι επεμβάσεις σε αυτό το τομέα ολοκληρώνονται από αλουμινένια ψαλίδια τόσο εμπρός όσο και πίσω καθώς και με ενισχύσεις σε όλα τα σημεία σύνδεσης.
Όσον αφορά το κινητήρα εκεί δεν συναντάμε επεμβάσεις εκτός από την εισαγωγή ram-air που τοποθετήθηκε. Έτσι η συνολική απόδοση του κινητήρα μαζί με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες ανέρχεται στα 300 PS και η κίνηση συνεχίζει να μεταφέρεται μέσω του γνωστού αυτόματου CVT κιβωτίου της Toyota. Όλο το πάτωμα του RAV-X είναι ντυμένο με μεταλλικές ποδιές που προστατεύουν το πάτωμα από χτυπήματα κατά τη διάρκεια σκληροτράχηλων διάδρομων, ενώ .
Ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας ακολουθεί την φιλοσοφία του αγωνιστικού και περσινού νικητή του Dakar 2023, GR DKR Hilux, διαθέτοντας ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα, ενσωματωμένους led προβολείς και κόκκινους γάντζους ρυμούλκησης. Το καπό απέκτησε μια μεγάλη εισαγωγή αέρα, ενώ τα φτερά φάρδυναν αισθητά για να στεγάσουν από κάτω τους νέους χωμάτινους τροχούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota GR Corolla TC: Γεννήθηκε για να κυριαρχήσει στις πίστες
«Ταξίδι» στη χρυσή εποχή των ράλλυ με το Toyota GR86 Rally Legacy Concept (photos)
Η Toyota επιμένει στις MEK - Ετοιμάζει τον διάδοχο του θρυλικού κινητήρα 2JZ