Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κάτι παράδοξο στη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Κι εξηγούμαστε… Εδώ και σχεδόν έναν χρόνο σας έχουμε ενημερώσει ότι ο ΟΑΣΑ έχει τοποθετήσει 12 κάμερες σε κεντρικά σημεία της Αθήνας ώστε να καταγράφει τα οχήματα που παραβιάζουν τις λεωφορειολωρίδες.
Oι κάμερες από το Φθινόπωρο του 2023 έπιασαν δουλειά και φωτογράφιζαν συνεχώς τους παραβάτες (δείτε σε ποια σημεία έχουν τοποθετηθεί πατώντας ΕΔΩ).
Ωστόσο πριν από λίγες ώρες έγινε γνωστό μια σημαντική λεπτομέρεια που μέχρι σήμερα δεν είχε έρθει στο φως της δημοσιότητας. Η αποκάλυψη έγινε στην εκπομπή του ΣΚΑΪ«Οι Δεκατιανοί» από τον σύμβουλο οδικής ασφάλειας κ. Κίμωνα Λογοθέτη ο οποίος σημείωσε ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα ώστε η ανάκτηση των δεδομένων από τις κάμερες να γίνεται ασύρματα.
Αυτό σημαίνει ότι οι αστυνομικοί πρέπει να πηγαίνουν στους στύλους που είναι τοποθετημένες, να σκαρφαλώνουν και με στικάκι να παίρνουν τις καταγραφές!
Προφανώς η διαδικασία απαιτεί επιπλέον εργατοώρες και προσωπικό ώστε να διασφαλίζεται ότι όσοι οδηγοί έχουν μπει παρανόμως σε λεωφορειολωρίδα θα τους βεβαιώνεται το προβλεπόμενο πρόστιμο!
Ωστόσο όλα θα ήταν πιο απλά τα πράγματα αν οι αρμόδιοι είχαν φροντίσει στον σχετικό διαγωνισμό, ο οποίος είχε προϋπολογισμό 366.200 € πλέον ΦΠΑ, να έχουν συμπεριλάβει συγκεκριμένα κριτήρια για τις κάμερες ώστε η ανάκτηση των δεδομένων να γίνεται ασύρματα, χωρίς να χρειάζεται να σκαρφαλώσει κάποιος πάνω στην κολώνα.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο 03:18 του παρακάτω video…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αθήνα: Σε αυτούς τους δρόμους θα μπουν οι 1.000 νέες κάμερες της Τροχαίας
ΕΛ.ΑΣ.: Καταδιώξεις σε LIVE μετάδοση – Μπαίνουν κάμερες σε περιπολικά και αστυνομικούς
Ραντάρ με τεχνητή νοημοσύνη πιάνουν τους οδηγούς που παίζουν με το κινητό