Τα περισσότερα supercars στην αγορά διαθέτουν δύο θέσεις: μία για τον οδηγό και μία τον -τυχερό- συνοδηγό του, που απολαμβάνει μαζί του την εμπειρία. Κάποιοι κατασκευαστές, όπως η McLaren με την F1 και η GMA με την Τ.50, προσπάθησαν και κατάφεραν να προσθέσουν και τρίτη θέση, βάζοντας τον οδηγό να κάθεται στη μέση.
Ωστόσο, η Ferrari είχε σκεφτεί κάτι διαφορετικό για την F80: να μην τοποθετήσει καν κάθισμα για συνοδηγό.
Μιλώντας στο Top Gear Magazine, ο επικεφαλής σχεδιασμού της ιταλικής μάρκας, Flavio Manzoni, αποκάλυψε πως η αρχική σκέψη ήταν η διάδοχος της LaFerrari να είναι μονοθέσια, εξηγώντας γιατί:
Όταν αρχίσαμε στο συγκεκριμένο project, η αρχική ιδέα ήταν να μην έχει δεύτερο κάθισμα.
Γιατί; Διότι θέλαμε το αυτοκίνητο να έχει ακραίες αναλογίες, πολύ στενή καμπίνα, πλαϊνά όσο πιο φαρδιά γίνεται, μεγάλο μετατρόχιο, κτλ. Προφανώς αυτό ήταν μία τεράστια πρόκληση, αλλά δουλεύοντας όλοι μαζί καταφέραμε να επιτύχουμε το αποτέλεσμα ενός πισωκίνητου μονοθέσιου χωρίς να αφαιρέσουμε το κάθισμα του συνοδηγού.
Πράγματι, αν δει κανείς τις φωτογραφίες που δημοσίευσε η εταιρεία του Μαρανέλο, θα παρατηρήσει πως η θέση του συνοδηγού είναι σχεδόν καμουφλαρισμένη, σε μαύρο χρώμα, σμιλευμένη πάνω στο σασί, σε αντίθεση με αυτήν του οδηγού που έχει το έντονο κόκκινο χρώμα της Scuderia.
Για την ιστορία, η Ferrari έχει κυκλοφορήσει τριθέσιο όχημα. Ο θρυλικός σχεδιαστής Sergio Pininfarina είχε δημιουργήσει την ιδιαίτερη 365 P Berlinetta Speciale, γνωστή κι ως 'Tre Posti' (στα ιταλικά τριθέσιο), το 1966. Δύο κατασκευάστηκαν, με το δεύτερο να παίρνει σάρκα κι οστά μετά από αίτημα του τότε επικεφαλής της Fiat, Gianni Agnelli.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μία Ferrari 812 Superfast τα δίνει όλα κόντρα στο Nissan GT-R NISMO (video)
Pirelli: Ένα ελαστικό από τα ράλλυ εξοπλίζει ιστορικά supercars της Ferrari
Κι όμως, κάτω από αυτό το «τέρας» της Mansory κρύβεται μια Ferrari Purosangue (photos)