BYD: Μεγάλες αλλαγές στην Ευρώπη λόγω χαμηλών πωλήσεων


Τα σχέδια της BYD να ξεπεράσει την Tesla και μάλιστα ακόμα και σε κατηγορίες που η τελευταία κυριαρχεί, δεν αποδίδουν καρπούς στην Ευρωπαϊκή αγορά και έτσι μη έχοντας άλλη υπομονή η Κινέζικη εταιρία προχωράει σε στρατηγικές αλλαγές.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/10/2024

Κάθε επιχείρηση  λειτουργεί με ένα πλάνο, στόχους και οργανόγραμμα. Μπορεί να μην είναι γνωστό από την αρχή το τί από τα πλάνα και τους σχεδιασμούς θα αποφέρει αποτέλεσμα αναμφίβολα όμως χρειάζεται υπομονή για την επίτευξη τους. Μάλλον αυτή η λέξη όπως όλα δείχνουν είναι άγνωστη στους Κινέζους, και συγκεκριμένα στους κύκλους της BYD αφού παρόλο που κέντρισαν και τράβηξαν πολύ το ενδιαφέρον πάνω τους στις Ευρωπαϊκές αγορές, βιάζονται στο να δρέψουν τους καρπούς των κόπων τους αφού τα αναμενόμενα αποτελέσματα που θέλουν στο να κατακτήσουν την αγορά πολύ γρήγορα ακόμα δεν έχουν επιτευχθεί.

Γνωρίζοντας ότι ο χρόνος δεν είναι με το μέρος τους, έχοντας αυτή τη στιγμή ακόμα το πάνω χέρι όσον αφορά την τεχνολογία, τους πόρους και το εργατικό δυναμικό στην κυριαρχία που προσπαθούν να επιτύχουν στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο στόχος που έχουν θέσει είναι αρκετά δύσκολος γιατί, ενώ τράβηξαν την προσοχή με εντυπωσιακά δημιουργήματα πρέπει τώρα να αλλάξουν στρατηγική απέναντι στη συντριπτική πλειοψηφία των Ευρωπαίων οδηγών που βλέπουν ακόμα τα Κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα και προϊόντα με προβληματισμό.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι η Stella Li, εκπρόσωπος και διευθύντρια της BYD στην Ευρώπη δημοσιοποίησε το γεγονός ότι η εταιρία δεν είναι ευχαριστημένη με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα και ότι θα δούμε πολύ μεγάλες αλλαγές τους επόμενους μήνες. Δεν είναι κρυφό το γεγονός πως οι Κινέζοι έχουν επενδύσει πολλά χρήματα για να εδραιωθούν στην αγορά. Από τη στιγμή που έχουν πάρει την απόφαση να εδραιωθούν θα κάνουν τα πάντα για να το πετύχουν ξεκινώντας από αυτό που γνωρίζουν καλά, να εξαπλωθούν όσο πιο πολύ μπορούν.

Πρώτο βήμα θα είναι να μεγαλώσει το δίκτυο πωλήσεων που έχουν ώστε να φέρουν πιο εύκολα το πελάτη κοντά τους και αυτό είναι κάτι που θα δούμε πολύ άμεσα. Για παράδειγμα αναμένεται μέχρι τον επόμενο χρόνο στην Γερμανία το δίκτυο εμπόρων της BYD από τα 26 καταστήματα που διαθέτη αυτή τη στιγμή να ξεπεράσει τα 120, ενώ αντίστοιχα στην Ισπανία τα σημεία πώλησης θα ξεπεράσουν τα 40. Με το τελικό στόχο, τουλάχιστον για τώρα, να είναι στη κατάκτηση του 5% των πωλήσεων υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη η BYD εκτός από την επέκταση της με σημεία πώλησης σκοπεύει να αυξήσει και τα διαθέσιμα μοντέλα της γκάμας της 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

BYD Sealion 7: O ανταγωνιστής του Tesla Model Y παρουσιάστηκε στο Paris Motor Show 2024

Η BYD θα κατασκευάζει 150.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως στην Τουρκία

BYD Seagull: Ξεκινούν οι δοκιμές του αυτοκινήτου πόλης των 25.000€ που θα τα βάλει με το Dacia Spring