Σε μια δήλωση που θα συζητηθεί προχώρησε ο CEO της Ford, Jim Farley, μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό αυτοκινήτου CAR. Ο ισχυρός άντρας του «μπλε οβάλ» χαρακτήρισε τρία εμβληματικά μοντέλα της εταιρείας, τα Mondeo, Fiesta και Focus, «βαρετά» παρόλο που αγαπήθηκαν μαζικά από πελάτες σε όλο τον κόσμο και ειδικά στην ευρωπαϊκή αγορά.
Στόχος του ήταν να δώσει έμφαση στην αναθεωρημένη στρατηγική πωλήσεων, υπό την εποπτεία του, ενώ δεν παρέλειψε να αναγνωρίσει τη δημοφιλία τους. Συγκεκριμένα ο Jim Farley δήλωσε:
«Αφήνουμε πίσω μας τα βαρετά αυτοκίνητα και περνάμε στα πιο εμβληματικά για την μάρκα μοντέλα. Πάντα ανταγωνιζόμασταν στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων οι οποίες δεν εξελίχθηκαν και τόσο καλά για το Mondeo, το Focus και το Fiesta. Αγαπήθηκαν πολύ από πελάτες αλλά ποτέ δεν μπόρεσαν και δεν θα κατάφερναν στο μέλλον να μας προσφέρουν το κάτι παραπάνω και να φέρουν περισσότερο μέρισμα, αντίθετα με τα επαγγελματικά μας μοντέλα».
Με τον όρο «εμβληματικά μοντέλα» ο Farley αναφέρεται σε αυτοκίνητα όπως η Mustang, το Bronco και η σειρά Raptor τα οποία αν και στο παρελθόν ήταν πιο «παραμελημένα» από τα συμβατικά μοντέλα, τώρα καλούνται να παίξουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική της εταιρείας.
Οι πληροφορίες που έρχονται από το εξωτερικό αναφέρουν ότι η τρέχουσα κατάσταση στο εσωτερικό της Ford... μυρίζει μπαρούτι. Το νεοσύστατο τμήμα Model e που χρησιμοποιεί το μότο «Δημιουργούμε εντυπωσιακά νέα ηλεκτρικά οχήματα που οι οδηγοί πραγματικά θέλουν, αλλά ακόμα δεν το γνωρίζουν», παρουσιάζει για το πρώτο εξάμηνο του 2024 απώλειες της τάξης των 2 δις δολαρίων, με τα στατιστικά να εκτιμούν ότι το έτος θα κλείσει με συνολική ζημιά άνω των 5 δις δολ.
Ζημιά τεράστια αν αναλογιστεί κανείς το κέρδος των 1,2 δις δολαρίων για την ίδια περίοδο από το τμήμα οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πάνω σε αυτό ο Farley δήλωσε: «Στην αγορά των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης είμαστε εδώ και 120 χρόνια και γνωρίζουμε καλά πως όσο μεγαλύτερο το όχημα τόσο μεγαλύτερο το περιθώριο κέρδους. Στα ηλεκτρικά οχήματα, όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Μεγαλύτερο όχημα άρα και μεγαλύτερες μπαταρίες, άρα τόσο μειώνεται το περιθώριο κέρδους αφού οι πελάτες δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το αυξημένο κόστος των μπαταριών αυτών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
3ο Formula Student Festival: Το μέλλον έδωσε το «παρών» μοιράζοντας ελπίδα και όραμα (videos)
«Βροχή» οι χρεοκοπίες των νέων κατασκευαστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Μαύρες κουκίδες περιμετρικά του παρμπρίζ - Αυτός είναι ο ρόλος τους