Η νέα Toyota Corolla έρχεται για να «σβήσει» τα ηλεκτρικά - Θα έχει συνδυαστική αυτονομία 2.100 km


Ιαπωνικό δημοσίευμα αποκαλύπτει ότι η νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου θα συνδυαστεί με PHEV έκδοση που θα αλλάζει ριζικά όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: TOYOTA USA
  • 1/8/2024

H 12η γενιά της Toyota Corolla βρίσκεται στην αγορά περισσότερο από 6 χρόνια. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ήδη σχεδιάζει τη 13η, με την εξέλιξη να έχει ξεκινήσει. Δεν έχουμε προς το παρόν κάποια εικόνα σχετικά με το πώς θα μοιάζει το νέο μοντέλο, αφού κανένα πρωτότυπο δεν έχει κάνει δοκιμές σε δημόσιους δρόμους, όμως ρεπορτάζ από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου αποκαλύπτει μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια.

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό, Best Car, η νέα Corolla θα ανανεωθεί τόσο όσον αφορά στην εμφάνισή της, όσο και στα μηχανικά της συστήματα. Η Toyota θα εστιάσει αρκετά στον εκμοντερνισμό του σχεδιασμού, ενώ και στο κινητήριο σύστημα του μοντέλου θα προστεθεί μια τεράστια καινοτομία.

Όπως είναι γνωστό, η Toyota βάζει την απόδοση και την οικονομία καυσίμου στο επίκεντρο σε όλα της τα προϊόντα, άρα και στην Corolla. Το ιαπωνικό μέσο αναφέρει ότι το νέο μοντέλο πρόκειται να υιοθετήσει ένα PHEV σύστημα κίνησης, προσθέτοντας την αυξημένη αυτονομία στη λίστα με τα σημεία που το κάνουν ασυναγώνιστη στην κατηγορία της.

Επρόκειτο για έναν από τους κινητήρες που θα εξελίξει η Toyota σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru. Ο κινητήρας Atkinson χωρητικότητας 1,8 L αναμένεται να αντικατασταθεί από έναν ελαφρώς μικρότερο, 1,5 L, τόσο για τη HEV, όσο και για την PHEV έκδοση.

Όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσει να πωλείται στην πεντάθυρη μορφή του, αλλά και τις sedan και sports touring εκδοχές, ενώ η ισχύς αναμένεται να αγγίξει μέχρι και τους 180 PS για τη νέα plug-in hybrid έκδοση. Οι μπαταρίες θα προέρχονται από την BYD και θα προσφέρουν, συνδυαστικά με το θερμικό μέρος του κινητήρα, αυτονομία έως και 2.100 km.

Σύμφωνα με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, πρωτοπόρα στην κατασκευή μπαταριών, ο νέος κινητήρας, στον οποίο θα βασιστεί και το δημιούργημα της Toyota, κατάφερε να πετύχει 46,06% θερμικής απόδοσης. Αυτός είναι κι ο στόχος για τους Ιάπωνες.

Η αυτονομία, η ισχύς κι η θερμική απόδοση είναι τα στοιχεία που θα τοποθετήσουν τη νέα Toyota Corolla στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δείτε τον κινητήρα του «καυτού» Toyota GR Corolla να τυλίγεται στις φλόγες (video)

Ο κόσμος μίλησε! Έρχεται η Toyota GR Corolla με αυτόματο κιβώτιο

Δοκιμάζουμε το απόλυτο hot hatch Toyota GR Corolla Morizo των 304 PS!