Μετά από αρκετά tease του νέου μοντέλου, η MG παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του HS, καταλαμβάνοντας την κεντρική σκηνή του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, όπου κι έγιναν τα αποκαλυπτήρια.
Όπως αναμενόταν, η γκάμα κινητήρων του μοντέλου έχει διατηρηθεί ως είχε, δηλαδή υπάρχουν δύο κινητήρια σύνολα, βενζίνης και PHEV. Ξεκινώντας από τη βενζινοκίνητη, αμιγώς θερμική έκδοση, ο κινητήρας 1.5T έχει αναβαθμιστεί, με την ισχύ του να ανέρχεται πλέον στα 169 PS και 275 Nm ροπής, με τα 0-100 km/h να γίνονται σε 9,4 sec. Συνοδεύεται από ένα μηχανικό κιβώτιο με 6 σχέσεις, ενώ διαθέσιμο είναι και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DCT.
Περνώντας στην PHEV εκδοχή, η κινητήρια μονάδα αποτελείται από τον ίδιο 1.5T βενζινοκινητήρα που αποδίδει 142 PS κι έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει 209 PS. Εδώ, τα 0-100 km/h γίνονται σε μόλις 6,8 sec.
Το σύστημα τροφοδοτείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 24,7 kW και μια γεννήτρια 67 kW, που προσφέρουν αυτονομία έως και 120 km με τη χρήση αποκλειστικά του ηλεκτρισμού. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην προηγούμενη γενιά, αυτός ο αριθμός περιοριζόταν στα 52 km.
Η MG έχει επεκτείνει το μεταξόνιο κατά 45 mm (2.765 mm), προσφέροντας στο μοντέλο μια μακρύτερη πλατφόρμα κι αυξάνοντας την ευρυχωρία της καμπίνας. Το νέο HS είναι κατά 14 mm πιο πλατύ (1.890 mm), κατά 45 mm μακρύτερο (4.655 mm για τη βενζινοκίνητη έκδοση και 4.670 mm για την PHEV), όμως το ύψος του έχει μειωθεί κατά 30 mm, προσφέροντας στο μοντέλο βέλτιστη αεροδυναμική.
Στο μπροστινό μέρος έχει τοποθετηθεί η ανανεωμένη γρίλια της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως ακριβώς στο νέο MG3, ενώ τη θέση τους στις άκρες δεξιά κι αριστερά έχουν πάρει νέα, πιο λεπτά και κομψότερα φωτιστικά σώματα LED που ενώνονται με ένα κεντρικό μαύρο πάνελ που, σύμφωνα με την MG, δίνει έμφαση στο αυξημένο πλάτος του SUV. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος, τα φωτα LED έχουν επίσης ενωθεί με ένα κεντρικό μαύρο πάνελ, ενώ δέχονται νέο σχέδιο σε σχήμα X.
Περνώντας στο εσωτερικό, η MG έχει προικίσει τη δεύτερη γενιά του δημοφιλούς της SUV με δύο οθόνες 12,3 ιντσών, μια για τον χειρισμό τα συστήματα infotainment και πλοήγησης, αλλά και μια που προορίζεται περισσότερο για τον οδηγό, αφού προβάλει πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή που ακολουθεί ή το ίδιο το όχημα.
Φυσικά, διαθέσιμη είναι η σύνδεση μέσω Android Auto και Apple CarPlay, ενώ υπάρχει και μια κάμερα 360 μοιρών που ελέγχει τον περιβάλλοντα χώρο του αυτοκινήτου. Το πακέτο MG Pilot προσφέρει συστήματα υποβοήθησης κι ασφαλείας όπως ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης που ανιχνεύει πεζούς και ποδηλάτες, λειτουργία διατήρησης της λωρίδας αλλά και προειδοποιήσεις αναχώρησης από αυτήν, σύστημα ανίχνευσης της κούρασης του οδηγού και προειδοποίηση εμπρόσθιας πρόσκρουσης.
Πέντε χρωματισμοί του αμαξώματος είναι διαθέσιμοι: White Pearl, Black Pearl, Sterling Silver Metallic, Hampstead Grey Metallic, και Dynamic Red Tri-coat. Στην κορυφαία έκδοση HS Trophy προσφέρεται, εκτός από τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα, ένας ανοιχτός καφέ χρωματισμός που κάνει αντίθεση.
Στο Ην. Βασίλειο οι παραγγελίες του νέου MG HS έχουν ήδη ανοίξει, με την τιμή να ξεκινά από τις 24.995 λίρες Αγγλίας, δηλαδή περίπου 29.700 ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πρώτες παραδόσεις των αμιγώς θερμικών εκδόσεων θα γίνουν στα τέλη Ιουλίου, ενώ θα ακολουθήσουν οι PHEV εκδόσεις τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Αναλυτικά οι τιμές του MG HS δεύτερης γενιάς στο Ην. Βασίλειο:
Έκδοση | Κινητήριο Σύνολο | Τιμή στο Ην. Βασίλειο (λίρες Αγγλίας/ευρώ) |
HS SE | Νέας γενιάς 1.5T βενζίνης | 24.995 / |
HS Trophy | Νέας γενιάς 1.5T βενζίνης | 27.495 / |
HS SE PHEV | Νέος 1.5T Plug-in Hybrid | 31.495 / |
HS Trophy PHEV | Νέος 1.5T Plug-in Hybrid | 33.995 / |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Test Drive: MG4 XPower. Δύναμη 435 PS και εξωπραγματικές επιδόσεις
First Drive: Οδηγούμε το νέο MG3 Hybrid Plus 195 PS στην Ελλάδα
Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες του νέου MG ZS - Έτοιμο να τα «βάλει» με το Dacia Duster