«Κράζεις, θαυμάζεις» θα μπορούσαν -αν είχαν στόμα- να αναφωνήσουν τα SUV στους όχι και τόσο λίγους haters της κατηγορίας που υπάρχουν εκεί έξω. Βλέπετε όσο περνούν τα χρόνια και παρά τα αρνητικά σχόλια που δέχονται, συνεχίζουν να καταλαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις.
Οι εταιρείες προφανώς γνωρίζουν ότι η... μπογιά τους συνεχίζει να περνάει και για αυτό επιλέγουν να βάζουν σε δεύτερη -ή και τρίτη μοίρα- τους άλλους τύπους αμαξώματος, ρίχνοντας το βάρος της παραγωγής στα οχήματα ελεύθερου χρόνου.
Το Car and Driver είχε την ευκαιρία τον Ιούνιο να πάρει στα χέρια του πολλές αξιόλογες βενζινοκίνητες προτάσεις που είναι ήδη διαθέσιμες στην ελληνική αγορά, με την καθεμιά να ξεχωρίζει για διαφορετικούς λόγους.
Πάμε να δούμε αναλυτικά τα SUV που οδηγήσαμε τον προηγούμενο μήνα και τις εντυπώσεις που μας άφησαν.
BMW X2 sDrive20i
Η BMW X2 γύρισε σελίδα στην τελευταία της γενιά και αποφάσισε να διατηρήσει ελάχιστα στοιχεία από τον προκάτοχό της. Η εταιρεία κινήθηκε στα γνωστά υψηλά στάνταρ μηχανολογίας και τεχνολογικών δεξιοτήτων, ωστόσο την ίδια στιγμή αποφάσισε να κάνει την έκπληξη στον τομέα της σχεδίασης. Μετά την οδηγική μας εμπειρία στο εξωτερικό με ό,τι πιο εκλεκτό από X2 (Μ35 XDrive), μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε στα πάτρια εδάφη τη βασική και υπερ-αποδοτική έκδοση sDrive20i, προσθιοκίνητη και όχι δίλιτρη (ευτυχώς!).
Οπτικά δεν έχει καμία σχέση με την πρώτη γενιά ως προς τις αναλογίες (από hatchback έγινε κουπεδί liftback) παίρνοντας και 194 mm μήκους, αλλά και 22 mm μεταξονίου. Είναι, μάλιστα, η νέα X2 μακρύτερη και από την αδελφή της, την πιο… ορθόδοξη X1. Και να μαστε να περιεργαζόμαστε τη νέα X2 στο εκπληκτικό individual μπλε χρώμα της με πακέτο από καλούδια της M Performance. Θαυμάζεις πολλά γύρω από το αυτοκίνητο, αλλά υπάρχουν και μερικά που σου μένουν ανολοκλήρωτα. Όπως το μάλλον πομπώδες πίσω μέρος, που θα ήθελες να είναι λίγο πιο καλλίγραμμο.
Οδηγώντας την διαπιστώσαμε ότι είναι αρκετά ήσυχη στις σταμάτα-ξεκίνα μαρτυρικές ώρες ενός μποτιλιαρίσματος (το 48βολτο σύστημα βοηθά πολύ σε αυτό), άνετη στον ανοιχτό δρόμο, αλλά, πάνω απ’ όλα, τρομερά διασκεδαστική στις στροφές, όπου σου κάνει χατίρια που δεν περιμένεις από έναν κινητήρα 1,5 L (ο οποίος ακούγεται μόνον όταν πιεστεί πολύ) και με βάρος στα 1.570 kg.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή της BMW X2 sDrive20i ΕΔΩ.
Δείτε τον τιμοκατάλογο ΕΔΩ.
Citroen C5 AircrossHybrid 136 e-DCS6
Είναι διαφορετικό, είναι casual και εξωστρεφές. Κι ενώ είναι μεγάλο, στα όρια του ανοικονόμητου (μήκος 4,5 m, ύψος 1,69 m, πλάτος 1,97 m και απόσταση από το έδαφος στα 230 mm), το C5 Aircross έχει σχεδιαστικά ευρήματα που το κάνουν μοναδικό. Θέλετε η μάσκα; Θέλετε τα πλαϊνά προστατευτικά, θέλετε οι λεπτομέρειες και η αίσθηση ενός casual αυτοκινήτου; Ό,τι κι αν είναι τούτο το αυτοκίνητο, έχει κερδίσει διακρίσεις και πολλούς ευχαριστημένους οικογενειάρχες.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει μια μπαταρία 48V τοποθετημένη κάτω από το εμπρός αριστερό κάθισμα που επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, έναν βενζινοκινητήρα PureTech 136 PS, ο οποίος έχει σχεδιαστεί ειδικά για να φιλοξενήσει το νέο υβριδικό σύστημα, σε συνδυασμό με ένα νέο «εξηλεκτρισμένο» κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη λ-DCS6 και έναν ηλεκτροκινητήρα 29 PS.
Η 48βολτη υβριδική τεχνολογία δεν είναι απλώς μια επικουρική λύση για να μειωθεί η κατανάλωση ή να αυξηθεί η παροχή ισχύος. Όπως ενημερωνόμαστε είναι αυτή η υβριδική τεχνολογία αρκετά ισχυρή για να επιτρέψει στο βαρύ σκαρί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά «για χαμηλές απαιτήσεις ροπής, σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τους ελιγμούς ή την επιβράδυνση και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση» για μικρές αποστάσεις (εκατοντάδες μέτρων κάθε φορά), εφόσον η ενσωματωμένη μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 0,432 kWh έχει επαρκή φόρτιση η οποία προέρχεται από την πέδηση.
Η οποία, με τη σειρά της, και μέσω του ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια με ισχύ 33 PS για τη φόρτιση της μπαταρίας μειώνει τη φθορά των φρένων. Όμως βοηθά και τον βενζινοκινητήρα να επιτύχει καλύτερες και πιο άμεσες ρεπρίζ προσφέροντας, ωστόσο, όχι και τους 29 PS, αλλά μόνον 12 PS (κάτι είναι κι αυτό). Για να δούμε τι νέο κομίζει συγκριτικά με το απλό C5 Aircross, να αναφέρουμε ότι με 127g CO2/km, τούτο το C5 Aircross εκπέμπει 9% λιγότερο CO2 από την απλή, βενζινοκίνητη έκδοση.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Citroen C5 Aircross Hybrid 136 e-DCS6 ΕΔΩ.
Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο ΕΔΩ.
Toyota C-HR 2.0 HEV GR Sport AWD-i
Το θράσος της Toyota μάς αρέσει. Είναι μέσα σε όλα τα τεχνολογικά μέτωπα, είναι μέσα στους αγώνες, τα στελέχη της έχουν το θάρρος της γνώμης τους περί ηλεκτρικών, μπαταριών, diesel (και υδρογόνου) και στο τέλος της ημέρας μπορούν να καυχιόνται ότι «τρέχουν» την κορυφαία σε πωλήσεις και αξία εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο. Έπρεπε να βάλουμε το πλαίσιο σε ό,τι ακολουθεί, που δεν είναι ανάλυση των Financial Times, αλλά ενός αυτοκινήτου που είναι αυτό που είναι γιατί… μπορεί.
Ένα ρηξικέλευθο C-SUV με σχεδίαση από ταινία Sci-Fi (κάποιοι το είπαν με την όψη του εμπρός μέρους την Purosangue για τους πολλούς!) που στην εν λόγω έκδοσή του ενδύεται τη φορεσιά της Gazoo Racing και όχι μόνον! Η Toyota το ονόμασε «concept car για τον δρόμο» και –μεταξύ μας– με όσα κομίζει δείχνει ως τέτοιο με έξτρα καλούδια. Θεσπέσιο περλέ κόκκινο με μαύρη οροφή, μουράτες γρίλιες και 19άρες ζάντες με Michelin e-Primacy 225/50-R19.
Και το σαλόνι, όμως, δείχνει ανάλογο του εξωτερικού. Μαύρο suede και vegan δέρμα (υπάρχουν πολλά βιώσιμα υλικά εδώ), με κόκκινες ραφές για το εφέ, πανέμορφα καθίσματα με ανάγλυφο το λογότυπο GR και μια σύνθεση από υψηλή τεχνολογία οθονών και μπόλικων διακοπτών που μπορούν να κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη, αρκεί να εμπεδώσεις το «τι κάνει τι», μιας και η παραμετροποίηση του περιβάλλοντος εργασίας, όσο και η διαχείριση των πάμπολλων συστημάτων με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3" και την οθόνη για τα multimedia, επίσης 12,3", είναι από μόνα τους πονοκέφαλος.
Το C-HR έχει ως κύριο συστατικό ένα ισχυρότατο υβριδικό σύνολο πέμπτης γενιάς. Ένας δίλιτρος, τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας απόδοσης 152 PS συνδυάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 113 ολόκληρους PS και 206 Nm ροπής, ο οποίος παίρνει τη δύναμή του από μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Ξέρουμε, θα κάνετε πάλι την πρόσθεση και θα πείτε: άρα αποδίδει 265 PS. Φευ! To πλανητικό κιβώτιο και η νέα μεν αλλά πάντα «οικολογικά σκεπτόμενη» υπολογιστική μονάδα του αυτοκινήτου επιτρέπει σε 197 PS να κινήσουν τους εμπρός τροχούς.
Και μην ξεχάσουμε ότι υπάρχει και η ηλεκτρική τετρακίνηση (σοφή, ακούραστη που δεν απαιτεί σύνθετα διαφορικά και δεν θέτει σε κόπωση το κιβώτιο) με ένα μοτεράκι ισχύος 41 PS να βρίσκεται στον πίσω άξονα και να προσφέρει επιπλέον δύναμη, τόσο κατά τη σπορ, όσο και κατά την off road οδήγηση.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Toyota C-HR 2.0 HEV GR Sport AWD-i ΕΔΩ.
Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο ΕΔΩ.
Nissan Qashqai
Το Nissan Qashqai υπήρξε δεόντως δημοφιλές και στη χώρα μας και η αλήθεια είναι ότι αποτελεί μία ισχυρότατη διαχρονικά παρουσία στην αγορά αυτοκινήτου της Ελλάδας. Ακόμα, όμως, και το πιο καλό και πετυχημένο εμπορικά αυτοκίνητο πρέπει κάθε τόσο να αλλάζει για να επιστρέψει βελτιωμένο με τη μορφή είτε ενός εντελώς καινούργιου είτε ενός ανανεωμένου “facelift” μοντέλου, για να προσελκύσει ξανά το ενδιαφέρον του υποψήφιου αγοραστή – και το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι το ανανεωμένο Nissan Qashqai (MY2024), το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο της τρίτης γενιάς του δημοφιλούς SUV που λανσαρίστηκε το 2021 και έχει πετύχει μέχρι σήμερα 350.000 πωλήσεις.
Και ξεκινώντας αναπόφευκτα από αυτά που βλέπει ο εξωτερικός παρατηρητής, θα σταθούμε σε δύο στοιχεία, με πρώτο και πιο χαρακτηριστικό την εντελώς νέα μάσκα που προσέδωσε στο αυτοκίνητο επιπλέον δυναμισμό, και δεύτερο –πιο διακριτικό– τα πίσω φώτα που εφοδιάστηκαν με τεχνολογία led διαμορφώνοντας ένα πιο high tech πίσω μέρος. Ενώ στο εσωτερικό τον λόγο έχουν μια σειρά από νέες επιλογές υλικών στις επενδύσεις του ταμπλώ και των θυρών που προσδίδουν έναν αέρα πολυτέλειας στο Qashqai που, ούτως ή άλλως, μας είχε πείσει σε σχέση με την ποιότητα κατασκευής του από την πρώτη στιγμή που οδηγήσαμε την τρίτη γενιά του μοντέλου, πριν από τρία περίπου χρόνια.
Θέλοντας, τώρα, να περάσουμε στις «αόρατες», αλλά ενδεχομένως πιο ουσιαστικές αλλαγές, οφείλουμε να επισημάνουμε αυτό που διαπιστώσαμε οδηγώντας το νέο Nissan Qashqai στην υβριδική του έκδοση e-Power, στην Πορτογαλία, όπου βρεθήκαμε στο πλαίσιο της σχετικής πανευρωπαϊκής παρουσίασης στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου: τον πολύ υψηλού επιπέδου πολιτισμό που χαρακτηρίζει τις μετακινήσεις με το ιαπωνικό SUV.
Δεν θέλουμε να είμαστε απόλυτοι, αλλά το Qashqai ήταν και παραμένει ένα από τα πλέον αθόρυβα και πιο άνετα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Ενώ στην περίπτωση του e-Power, που διαθέτει το γνωστό αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (full hybrid) σύστημα σειριακής λειτουργίας, θα πούμε ότι αυτό κυριολεκτικά μάς εξέπληξε με το πόσο περιορισμένος ήταν ο θόρυβος που έφτανε στην καμπίνα, όταν ζητούσαμε πλήρη επιτάχυνση με το γκάζι στο πάτωμα και ο βενζινοκινητήρας αναγκαζόταν να δουλέψει σε πολύ ψηλές στροφές – κάτι που έχει να κάνει με τη βελτίωση της ηχομόνωσης μέσω της αύξησης του πάχους των κρυστάλλων των παραθύρων και με κάποια νέα ηχομονωτικά υλικά.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του νέου Nissan Qashqai ΕΔΩ.
Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο ΕΔΩ.
Hyundai Kona 1.6T 198PS N-Line
Έχοντας ζήσει το momentum της Hyundai τα τελευταία χρόνια, δεν μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο από ένα τεχνολογικό σύγχρονο, αισθητικά αυθάδικο και ποιοτικά ανώτερο Kona στη δεύτερη γενιά του. Ήρθε μετά παρρησίας να ταράξει τα νερά της κατηγορίας φέροντας από τεχνολογία ό,τι τραβάει ο νους και του πιο απαιτητικού. Είτε αυτός είναι ένας οικογενειάρχης είτε ένας trend-setter, είτε ένας petrohead. Περί αυτού, του τελευταίου ο λόγος δοκιμάζοντας τούτο το Kona και, αν και δεν είναι ένα ορίτζιναλ «Ν», αλλά η αισθητική πρόταση N-Line, το αυτοκίνητο τούτο δεν παύει να υπόσχεται μερικά πράγματα που, τώρα, την εποχή της ηλεκτροκίνησης, του downsizing και του εξυβριδισμού, μοιάζει με ύβρη:
Χίλια εξακόσια τετρακύλινδρα, τουρμπίσια κυβικά που αποδίδουν 198 PS στις 6.000 rpm, χωρίς ίχνος υβριδικής τεχνολογίας, αλλά ούτε και την επαναστατική τεχνολογία CVVD - Continuously Variable Valve Duration (θυμίζουμε: αποτελεί προίκα των 1000ριών μοτέρ της Hyundai με σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων). Εδώ έχουμε απλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού όλων των βαλβίδων (CVVT) κι αυτό είναι ένα ακόμα σημάδι παλιάς, petrolhead συνταγής. H ροπή, από την άλλη, αγγίζει τα 265 Nm από τις 1.600 μέχρι τις 4.500 rpm και περνάει στους εμπρός τροχούς με ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο, και ούτε καν το ρομποτικό iMT, αλλά το απλό, κανονικό.
Θέλετε κι άλλα; Έχουμε 0-100 km/h σε 8,7 sec και τελική στα 210 km/h (αν θέλετε ακόμα πιο σπιντάτες επιδόσεις πάρτε το με το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο και 0-100 km/h σε 7,8 sec). Κι αν θέλετε κι από τα άλλα, τα στοιχεία off-road, να σημειώσουμε τις γωνίες προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής στις 15ο/17,7ο/26,7ο και απόσταση πατώματος από το έδαφος στα 170 mm. Περιπεπλεγμένα στοιχεία ενός SUV, ενός αυτοκινήτου με σπορ καρδιά που διακοσαρίζει «για πλάκα» έχοντας, όμως, ένα ακόμα στοιχείο αντιφατικό και υπαρκτό, αλλά καλοδεχούμενο: Άνεση.
Παράδοξο με την εικόνα του αυτοκινήτου που δείχνει επιθετικό με τη μάσκα, τον διαχύτη και τη διπλή απόληξη πίσω. Που, όμως, συνοδεύονται από «μόλις» 18άρηδες τροχούς με Nexen NFera Primus διαστάσεων 215/55-R18 (σχετικά «γήινη» διάσταση) με ένα «γήινο» ελαστικό που χάνει πόντους στο κρίσιμο θέμα της ακρίβειας χειρισμών, αν και βοηθάει τα μάλα στην επιβράδυνση.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του Hyundai Kona 1.6T 198PS N-Line ΕΔΩ.
Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο ΕΔΩ.
Mercedes-AMG GLA35 MHEV 4MATIC
Καλωσορίστε την ανανεωμένη Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC, που μοιράζεται την ίδια «ψυχή» με μια Α 35, αλλά σε ένα αμάξωμα κατά συνολικά 183 mm ψηλότερο! Πρόκειται, λοιπόν, για το σμίξιμο δύο διαφορετικών κόσμων. Από τη μία, οι εξαιρετικές ικανότητες ενός hot hatch και, από την άλλη, το αμάξωμα ενός SUV που διευρύνει τις δυνατότητες κίνησης, είναι ένας συνδυασμός που ταιριάζει γάντι με το ελληνικό ανάγλυφο.
Στη Μεγάλη Βρετανία ως Q-car ορίζεται ένα μοντέλο με υψηλές επιδόσεις, αλλά με διακριτική εξωτερική σχεδίαση. Αναμφίβολα, αυτή η Mercedes ανήκει σε αυτή την κατηγορία, τουλάχιστον στην έκδοση της δοκιμής μας, μιας και ο υποψήφιος ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει πιο εξωστρεφή εμφάνιση με το αεροδυναμικό πακέτο AMG, αλλά και με επιλογή τροχών που φτάνουν στις 21 ιντσών. Εμείς προτιμούμε τους τροχούς των 20 ιντσών, με το υπέροχο σχήμα της έκδοσης της δοκιμής μας, και ίσως ακόμα καλύτερα για την Ελλάδα τούς εξίσου ωραίους των 19 ιντσών του στάνταρ εξοπλισμού.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας από τους καλύτερους δίλιτρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, για μια σφαιρική χρήση! Τα απόλυτα νούμερα, με 306 PS στις 5800 rpm και 400 Nm στις 3000-4000 rpm, δεν εντυπωσιάζουν και παραμένουν ίδια, ωστόσο πλέον έχει προστεθεί ένα ήπια υβριδικό σύστημα που αποδίδει 10 kW στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Τα μηχανικά μέρη συμπληρώνουν το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων που κάνει άψογες αλλαγές, αλλά και η εξελιγμένη τετρακίνηση 4MATIC, που καταφέρνει να περνά τη δύναμη στον δρόμο πάντα αποτελεσματικά. Οι επιδόσεις, με δεδομένο το υψηλό βάρος (1675 kg), είναι εξαιρετικές με τα 0-100 km/h να έρχονται σε μόλις 5,2 sec, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 Km/h.
Είναι αλήθεια πως πιο εύκολα φτιάχνεις ένα καλό hot hatch παρά ένα SUV με συμπεριφορά hot hatch! Με ετούτη εδώ τη λευκή GLA 35 καταλαβαίνεις πως στη Mercedes, αλλά και στην AMG έχουν την εμπειρία και τον τρόπο να συνδυάσουν τους δύο αυτούς αντίθετους κόσμους. Το πρώτο που αισθάνεσαι σε σχέση με την A 35 είναι πως κάθεσαι αρκετά πιο ψηλά σε μια πιο οριζόντια θέση οδήγησης με τα πόδια περισσότερο κάθετα προς τα πεντάλ. Επίσης, εκτιμάς τις μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες που προσφέρουν καλύτερη ορατότητα σε κάθε κατεύθυνση, αλλά και φωτεινότητα. Στην πόλη και στις καθημερινές μετακινήσεις είναι πρακτική και ευκολόχρηστη, όπως και οι υπόλοιπες GLA. Μόνη απτή διαφορά, η πιο σκληρή ανάρτηση. Ωστόσο, από τη στιγμή που είναι ρυθμιζόμενη, θα θέλαμε ένα ψήγμα καλύτερης απόσβεσης στη ρύθμιση Comfort.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή της Mercedes-AMG GLA35 MHEV 4MATIC ΕΔΩ.
Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο ΕΔΩ.
MINI Countryman C MHEV 170PS
Το MINI Countryman ανήκει αναμφισβήτητα στα αυτοκίνητα εκείνο που σε κερδίζουν με την πρώτη ματιά – και είναι αλήθεια ότι και μόνο που το κοιτάς απέξω, έχεις ήδη μέσα σου περίπου καταλήξει ότι, αν είχες τα χρήματα, ευχαρίστως θα τα αγόραζες! Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι, ενώ στη συνέχεια το «κτύπημα» που δέχεσαι μπαίνοντας μέσα σε αυτό το πανέμορφο αυτοκίνητο είναι ενδεχομένως ακόμα μεγαλύτερο.
Τότε είναι που διαπιστώνεις ότι το Countryman έχει μεγαλώσει τόσο ώστε από Mini έχει γίνει πλέον … Maxi. Και μη βιαστείτε να πείτε ότι, ούτως ή άλλως, και το προηγούμενο SUV της MINI ήταν το μεγαλύτερο σε μέγεθος μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας, γιατί τώρα πια εδώ τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά. Μιλάμε για ένα μοντέλο που ακόμα και με τα μέτρα της κατηγορίας B-SUV χαρακτηρίζεται ως μεγάλο. Δεν θα πούμε ότι προσφέρει κορυφαίους ή άνω του μέσου όρου χώρους, αλλά σίγουρα δεν συγκαταλέγεται στους μικρότερους εκπροσώπους του είδους και είναι ανταγωνιστικά ευρύχωρο.
Με το που βρίσκεσαι, λοιπόν, στη θέση του οδηγού του νέου MINI Countryman, δεν ξέρεις τι να πρωτοθαυμάσεις: τον τεράστιο πίνακα οργάνων/οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης που ανήκει στο νέας γενιάς infotainment της MINI, τις ανάγλυφες ταπετσαρίες με τη φοβερή διακόσμηση-διχρωμία σε ταμπλώ και πόρτες, τις δερμάτινες επενδύσεις σε τιμόνι και καθίσματαq Το πώς θα χειριστεί κανείς τον καινούργιο αυτόν πίνακα οργάνων/οθόνη αφής είναι, βέβαια, μία μεγάλη ιστορία – και το πρώτο που πρέπει να κάνει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου είναι να δημιουργήσει τη MINI-id, δηλαδή τον προσωπικό του λογαριασμό/ταυτότητα, στοιχείο που θα του επιτρέψει τον πλήρη έλεγχο των λειτουργειών του infotainment.
Η εργονομία των απεικονίσεων και ο χειρισμός των μενού είναι αλήθεια ότι σε κάποιες περιπτώσεις ελέγχονται (για να παρακολουθήσεις στοιχειωδώς το στροφόμετρο, πρέπει να έχεις τον νου σου στο head up display, που είναι, όμως, ασυνήθιστα χαμηλά τοποθετημένο), αλλά, επίσης, αληθινή είναι η υψηλή ποιότητα που προσφέρει η εν λόγω οθόνη.
Από εκεί και πέρα εννοείται ότι ο υπετροφοδοτούμενος 1,5 L τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας που υποστηρίζεται από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, στο πλαίσιο ενός ήπια υβριδικού συστήματος κίνησης, δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινήσει γρήγορα το μεγαλύτερο σε μέγεθος μοντέλο που υπήρξε ποτέ στην γκάμα της MINI, καταναλώνοντας σχετικώς λογικές ποσότητες καυσίμου.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του MINI Countryman C MHEV 170PS ΕΔΩ.
Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το πιο φθηνό PHEV στην ελληνική αγορά – Πόσο κοστίζει
Ευρωκοινοβούλιο: Υπό αμφισβήτηση η κατάργηση των θερμικών κινητήρων το 2035
Audi: Αυτό είναι το μοντέλο που αντικαθιστά 2 υπάρχοντα στην γκάμα (photos)