Dacia Duster στην Ελλάδα, Renault Duster στην Τουρκία! Οι διαφορές στα δύο αυτοκίνητα (photos)


Δείτε για ποιον λόγο οι γείτονες έχουν λανσάρει το δημοφιλές SUV με διαφορετικά σήματα.  

  • ΦΩΤΟ: DACIA, RENAULT TURKEY
  • 9/11/2024

To Duster αποτελεί success story για την Dacia, με περισσότερες από 2,4 εκατ. πωλήσεις από το 2010 όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Πριν λίγο καιρό πέρασε στην 3η γενιά του, με πλήθος νέων τεχνολογιών αλλά και υβριδικές εκδόσεις.

Το Car and Driver είχε πρόσφατα τη δυνατότητα να το οδηγήσει και σας μετέφερε τις εντυπώσεις του τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ. Έχει ωστόσο μεγάλο ενδιαφέρον ότι ακριβώς το ίδιο μοντέλο στη γειτονική Τουρκία πωλείται ως Renault Duster, όχι ως Dacia!

Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στα δύο Duster; Αμφότερα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B του Ομίλου Renault, αλλά το Dacia κατασκευάζεται στη Ρουμανία ενώ το Renault στο εργοστάσιο της Προύσας, στην Τουρκία. Εμφανισιακά δεν βρίσκει κανείς κάποια μεγάλη αλλαγή, εκτός από τα λογότυπα. Και εκεί, ωστόσο υπάρχει άλλη μία διαφοροποίηση.

Στο εμπρός μέρος του Renault Dacia, δεν συναντάμε το έμβλημα της γαλλικής φίρμας (όπως συμβαίνει στα νέα Clio και Captur), καθώς η λεπτή μάσκα του Duster με τα φωτιστικά σώματα που παραμένει αναλλοίωτη, «ενσωματώνει» καλύτερα το λογότυπο. Έτσι, μπροστά υπάρχει η λέξη Renault, ενώ το «διαμάντι» τοποθετείται μόνο στο πίσω μέρος, στη θύρα του πορτμπαγκάζ. Στο SUV της Dacia ισχύει ακριβώς το αντίθετο.

Παρόμοια είναι η εικόνα και στο εσωτερικό, με τη βασική διαφοροποίηση να είναι στο έμβλημα των δύο μοντέλων που συναντά κανείς στο κέντρο του τιμονιού. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το Duster της Τουρκίας μπορεί να διαθέτει τον ίδιο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και το OpenR σύστημα infotainment με οθόνη 10,1 ιντσών.

Κοινά είναι και τα βασικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, ενώ όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, η σημαντική διαφορά είναι η απουσία της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) από το Renault Duster.

Ωστόσο και στην Τουρκία υπάρχει η νέα υβριδική έκδοση E-Tech full hybrid (που, μάλιστα, αποδίδει 145 PS) αλλά και η mild hybrid έκδοση με τον 3κυλινδρο κινητήρα 1,2 L με 130 PS. Η τελευταία συνδυάζεται και με τετρακίνηση, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και την ίδια αυξημένη απόσταση από το έδαφος (217 mm) που ισχύει και για το Dacia Duster 4X4.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Στα diesel περιμένουμε λίγα λεπτά πριν σβήσουμε τη μηχανή: Μύθος ή πραγματικότητα;

Διπλό ντεμπούτο για την AUDI στην Κίνα - Γιατί αφαίρεσε τους 4 κύκλους στη μάσκα (photos)

Η Ιαπωνία δείχνει ξανά τον... δρόμο και επενδύει στην εναέρια κινητικότητα (video)