Η τετρακίνηση είναι συνήθως η πιο πειστική απάντηση για όσους αναζητούν την ασφαλέστερη επιλογή για μετακίνηση σε χιονισμένο οδικό δίκτυο. Τι ισχύει, όμως, όταν στη ζυγαριά μπαίνει ένα προσθιοκίνητο και ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο; Ποιο είναι πιο αποτελεσματικό σε αυτές τις συνθήκες;
Την απάντηση προσπάθησε να δώσει το κανάλι Tyre Reviews στο YouTube και για να το πετύχει οι συντελεστές ταξίδεψαν έως πριν μερικά χρόνια στην πίστα δοκιμών Artic Center της Goodyear στο βόρειο κομμάτι τη Φινλανδίας.
Μαζί τους είχαν δύο αυτοκίνητα, το προσθιοκίνητο Audi A4 40 TDI και την πισωκίνητη BMW 320D. Η επιλογή των μοντέλων δεν έγινε τυχαία. Αμφότερα έχουν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, οι κινητήρες αποδίδουν ίδια ισχύ και ροπή (187 PS και 400 Nm ροπής), φοράνε τα ίδια χειμερινά ελαστικά (Goodyear UltraGrip Performance 3) ενώ έχουν και σχεδόν το ίδιο βάρος, παρόλο που στην περίπτωση του Audi μεγάλο μέρος του πέφτει στο μπροστινό μέρος.
Τα αυτοκίνητα μπήκαν στην χιονισμένη πίστα και δοκιμάστηκαν σε 4 διαφορετικά tests: επιτάχυνση, εκκίνηση σε ανηφόρα, κύκλους στο χιόνι και κράτημα σε γρήγορες στροφές.
Δείτε ποιο αυτοκίνητο βγήκε νικητής στις δοκιμασίες στο παρακάτω video…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Χειμερινά ελαστικά: Πόσο επηρεάζεται η απόδοση από το πλάτος του πέλματος
Ο ρόλος της κόκκινης και της κίτρινης κουκίδας στα ελαστικά
Αντιολισθητικές αλυσίδες: Όσα πρέπει να γνωρίζετε - Ποιες να επιλέξετε