Μετά από 4 χρόνια στην αγορά, αφού παρουσιάστηκε το 2017, ήρθε η ώρα για ένα αισθητικό αλλά και τεχνολογικό φρεσκάρισμα στο DS 7, το οποίο χάνει πλέον το χαρακτηρισμό Crossback από το όνομά του.
Το νέο DS 7 πλέον, έρχεται με πιο δυναμικό και έντονο σχεδιασμό κατά πρώτο λόγο στο εμπρός μέρος. Οι αλλαγές εκεί εντοπίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία DS Pixel LED Vision 3.0, όπου τα κάθετα LED φώτα ημέρας φέρουν 33 διόδους LED το καθένα, τα οποία βρίσκονται τοποθετημένα δημιουργώντας τις χαρακτηριστικές κάθετες ρίγες.
Τα φτερά και η μάσκα έχουν ανασχεδιαστεί επίσης και είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις, όντας πιο κοντά εμφανισιακά στο νέο DS 4. Στο πίσω μέρος έχουν ανασχεδιαστεί η πίσω πόρτα με πιο έντονες γραμμές και το σήμα της DS Automobiles που αντικαθιστά το Crossback, αλλά και τα λεπτότερα πλέον φώτα LED που έχουν επανασχεδιαστεί και διαθέτουν σκούρο μεταλλικό φινίρισμα. Οι ζάντες αλουμινίου είναι διαθέσιμες σε διαστάσεις από 18 έως 21 ίντσες για την νέα κορυφαία έκδοση E-Tense 4x4 360.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει και πάλι η κορυφαία έκδοση Opera με δύο επιλογές χρώματος σε δέρμα Nappa. Η νέα ταπετσαρία επίσης σε δέρμα Nappa καλύπτει όλο το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών.
Το σύστημα infotainment είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές για το νέο DS 7 με την ενσωμάτωση του DS IRIS SYSTEM. Η επανασχεδιασμένη οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 12 ιντσών διαθέτει ένα μενού που αποτελείται από widget για πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της με μία μόνο κίνηση, ενώ προσφέρει και τις λειτουργίες Android Auto, Apple CarPlay μέσω wi-fi.
Τα πιο σημαντικά νέα σε ότι αφορούν τα μηχανικά μέρη εντοπίζονται στην κορυφαία plug-in υβριδική έκδοση DS E-TENSΕ 4X4 360 με απόδοση 360 ίππων. Η έτερη plug-in υβριδική έκδοση DS E-TENSΕ 4X4 300 συμπληρώνει τις 4κίνητες προτάσεις της γαλλικής φίρμας για το νέο DS 7. Αμφότερες διαθέτουν κινητήρα PureTech, καθώς και ηλεκτρικούς κινητήρες 110 και 112 ίππων σε κάθε άξονα. Η έκδοση 360 έχει δεχτεί την ειδική φροντίδα της DS PERFORMANCE με νέα πιο σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση και μεγαλύτερους δίσκους φρένων των 380 χιλιοστών.
Η νέα μπαταρία των 14,2 kWh προσφέρει έως και 81 χιλιόμετρα αυτονομίας με μηδενικές εκπομπές ρύπων στον αστικό κύκλο WLTP, ενώ στο μικρό κύκλο και πάλι η αυτονομία είναι κορυφαία, καθώς φτάνει τα 65 χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου δύο ώρες σε Wallbox 7,4 kW.
Ο diesel κινητήρας 130 BlueHDi εξακολουθεί να είναι διαθέσιμος στη γκάμα του μοντέλου. H γκάμα των κινητήρων βενζίνης παραμένει η γνωστή, με βάση την έκδοση των 130 ίππων, ενώ οι plug-in υβριδικές εκδόσεις ξεκινούν από τους 225 ίππους και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Το νέο DS 7 θα κατασκευάζεται στο Mulhouse της Γαλλίας για όλες τις αγορές, εκτός Κίνας (για την Κινέζικη αγορά, το μοντέλο συναρμολογείται στο Shenzen). Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να δώσουν το παρόν στα DS STORES στα μέσα του 2023.