Είναι κάποιοι άνθρωποι που ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζουν τα κόστη είναι πραγματικά αξιοθαύμαστος. Ένας από αυτούς είναι και ο Αμερικανός κάτοχος του Kia Sorento που πρωταγωνιστεί στην ιστορία μας ο οποίος προχώρησε στην αγορά του αυτοκινήτου, σχεδόν πριν από 10 χρόνια.
Πριν επισκεφτεί την αντιπροσωπεία στη Μινεάπολη των ΗΠΑ είχε κάνει μια μεγάλη έρευνα και είχε ανακαλύψει πως η συγκεκριμένη εταιρεία έδινε 10ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων ενώ παρείχε και δωρεάν σέρβις για την ίδια χρονική περίοδο. «Bingo!» ακούστηκε μια φωνή μέσα στο μυαλό του και έτσι έβγαλε το ποσό από τον τραπεζικό του λογαριασμό και ολοκλήρωσε την αγορά του αυτοκινήτου.
Κάπου εδώ ξεκινάει η δράση… Ο οδηγός του KIA μέσα στην επόμενη δεκαετία έκανε ετησίως κατά μέσο όρο 98.000 km (συνολικά 980.000 km)! Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των χιλιομέτρων πραγματοποίησε 203 αλλαγές λαδιών, 20 αλλαγές υγρών μετάδοσης, άλλαξε 4 κιβώτια ταχυτήτων και το... κερασάκι, αντικατέστησε τον κινητήρα με καινούργιο 9 φορές! Όλα αυτά εντελώς δωρεάν!
Κάνοντας κανείς τις πράξεις θα διαπιστώσει πως άλλαζε λάδια σχεδόν κάθε 5.000 km και ο προφανής λόγος είναι για να πηγαίνει βάσει εγχειριδίου και να μπορεί να απολαμβάνει τα οφέλη που του έδινε η εγγύηση. Και στην τελική, αφού ήταν τζάμπα για ποιον λόγο να μην τα αλλάξει;
Από την άλλη προκύπτει ότι για να προχωρήσει σε τόσες πολλές αντικαταστάσεις, η συγκεκριμένη γενιά τα είχε τα «θεματάκια» της. Κάτω από το καπό βρισκόταν ο τετρακύλινδρος Theta II των 2.4 λίτρων της Hyundai.
Στις παλιές εκδόσεις είχε αποδειχθεί αρκετά αναξιόπιστος αφού σε διαφορετικές περιπτώσεις η εταιρεία είχε προχωρήσει σε μια σειρά ανακλήσεων. Την ίδια στιγμή, όμως, για να προκύψει ο αριθμός "9" σίγουρα ο οδηγός είχε βάλει το… χεράκι του με τον τρόπο που «συμπεριφερόταν» στο αυτοκίνητο.
Πλέον, όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει και οι Κορεάτες είναι γνωστοί για την αξιοπιστία των προτάσεών τους. Μάλιστα πρόσφατα τα μοντέλα των δύο εταιρειών βρέθηκαν στην κορυφή των βραβείων "World Car of The Year".
Η παραπάνω ιστορία αποκαλύφθηκε στο Reddit από χρήστη ο οποίος εργάζεται ως μηχανικός στην αντιπροσωπεία, ανεβάζοντας φωτογραφία με το κοντέρ στο οποίο αναγράφονται τα χιλιόμετρα (μίλια για να είμαστε ακριβείς).
Το thedrive.com επικοινώνησε με τον μηχανικό ο οποίος δήλωσε πως ο οδηγός ήταν τόσο… θεούλης που όχι μόνο έκανε όλα τα σέρβις στην ώρα τους, όχι μόνο είχε πλήρως ενημερωμένο το βιβλιαράκι με τις επισκευές και τις εργασίες, αλλά ταυτόχρονα κρατούσε αναλυτικό αρχείο με το καύσιμο αλλά και τον αέρα που έβαζε στα ελαστικά όλα αυτά τα χρόνια!
Παράλληλα αποκάλυψε ότι ο οδηγός με τη συμπλήρωση των 10 ετών και τη λήξη της εγγύησης, προχώρησε αμέσως στην πώληση του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία, η οποία το κράτησε για 1.425 δολάρια.
Παρόλα αυτά δεν ξεμπέρδεψαν μαζί του αφού φρόντισε να αγοράσει από τους ίδιους το επόμενό του αυτοκίνητο καταβάλλοντας άλλα 18.000 δολάρια για ένα μεταχειρισμένο Saturn Vue Red Line που δεδομένα δεν θα έχει την ίδια εγγύηση με το προηγούμενο.