Οι κάτοχοι κλασικών οχημάτων Mini που κατασκευάστηκαν από το 1959 έως και το 2000 έχουν πλέον τη δυνατότητα να παραδώσουν το όχημά τους στη «μαμά» εταιρεία και να το παραλάβουν σε "EV" μορφή, που θα επιτρέπει στο εμβληματικό μοντέλο να κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Μέσα από αυτή την διαδικασία το Mini επιστρέφει στις ρίζες τους αφού ο ελληνικής καταγωγής σχεδιαστής του, Alec Issigonis, προχώρησε στη δημιουργία του λιλιπούτειου οχήματος πριν από περίπου έξι δεκαετίες, με στόχο να μεταφέρει οικονομικά και με μικρό περιβαλλοντικό αποτύπωμα τέσσερις επιβάτες.
Η ιδέα για το σημερινό πρόγραμμα «Mini Recharged» προήλθε από μία αντίστοιχη μετατροπή που είχαν πραγματοποιήσει οι μηχανικοί της εταιρείας το 2018 και την οποία παρουσίασαν στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης λαμβάνοντας θετικά σχόλια. Όπως έγινε γνωστό ο νέος ηλεκτροκινητήρας που θα τοποθετείται στα κλασικά οχήματα θα έχει ισχύ 90 kW/122 PS και θα μπορεί να επιταχύνει τα 0-100 km/h σε 9 sec., επίδοση που είναι αρκετά καλύτερη σε σχέση με τις δυνατότητες του εργοστασιακού συνόλου.
Η ακριβής χωρητικότητα της μπαταρίας δεν γνωστοποιήθηκε αλλά η φόρτιση θα πραγματοποιείται μέσω θύρας που θα βρίσκεται κάτω από την τάπα του ρεζερβουάρ και θα προσφέρει αυτονομία 160 km. Ο αριθμός μπορεί να δείχνει μικρός σε σχέση με τους αντίστοιχους που συναντάμε σε σύγχρονα EVs, αλλά την ίδια στιγμή είναι ικανοποιητικός για όσους χρησιμοποιούν το όχημα για τις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη.
Δύο σημαντικά στοιχεία για το κατόχους των κλασικών Mini είναι ότι η μετατροπή δεν επηρεάζει καθόλου την εξωτερική εμφάνιση του οχήματος, ενώ ο παλιός κινητήρας μπορεί να φυλαχθεί για να χρησιμοποιηθεί ξανά στο μέλλον, εφόσον ο κάτοχος το θελήσει. Οι εργασίες της μετατροπής θα πραγματοποιούνται στο εργοστάσιο τη Οξφόρδης με την εταιρεία να μην δίνει στοιχεία αναφορικά με το κόστος, κάτι που αναμένεται να γνωστοποιηθεί μέσα στους επόμενους μήνες.