Μετά το φρεσκάρισμα στο ανανεωμένο Fiesta, που παρουσίασε τον προηγούμενο μήνα, η Ford στρέφει την προσοχή της στο Focus δίνοντας του το απαραίτητο facelift. Με νέο, πιο εκφραστικό σχεδιασμό, το ανανεωμένο Focus διαθέτει επανασχεδιασμένο πρόσωπο με νέα LED φώτα στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και προβολείς ομίχλης για πιο καθαρό σχεδιασμό.
Ανανεωμένο παρουσιάζεται και το κορυφαίο και πιο ισχυρό Focus ST, που δανείζεται το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα των Puma ST και Fiesta ST. Νέες ζάντες αλουμινίου συμπληρώνουν την εικόνα του Focus ST που συνεχίζει να διατίθεται σε hatchback και wagon αμάξωμα.
Οι μεγαλύτερες και πιο εκτεταμένες αλλαγές όμως έχουν γίνει εντός της καμπίνας με το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment SYNC 4. Αυτό φέρει μία μεγάλη οθόνη 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό με υποστήριξη για over-the-air αναβαθμίσεις και είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto. Η μεγαλύτερη οθόνη έχει πλέον… βγάλει στη σύνταξη τα φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό.
Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, το ανανεωμένο Focus στις συμβατικές του εκδόσεις εξοπλίζεται με τον 3κύλινδρο 1.0 EcoBoost με απόδοση 125 και 155 ίππων, που συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων Powershift. Ο 3κύλινδρος EcoBoost Hybrid επωφελείται από την ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt για χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Εναλλακτικά, το 1.000άρι μοτέρ διατίθεται και χωρίς υβριδική υποβοήθηση με απόδοση 100 και 125 ίππων σε συνδυασμό με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Η Ford διατηρεί στη ζωή τον diesel 1,5 λίτρων EcoBlue, ο οποίος έρχεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 95 ή 120 ίππους. Και οι δύο συνδυάζονται με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με την ισχυρότερη να μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά με 8άρι αυτόματο.
Από την άλλη, δεν υπάρχουν μηχανικές αλλαγές στο κορυφαίο Focus ST. Ο κινητήρας του Focus ST παραμένει ο 4κύλινδρος των 2,3 λίτρων με απόδοση 280 ίππων, ενώ η μόνη διαφορά είναι η κατάργηση της diesel εκδοχής του Focus ST με το δίλιτρο σύνολο και τους 190 ίππους να απουσιάζει από τις επιλογές.