Το πιο σημαντικό μέρος κάθε αυτοκινήτου είναι το σύστημα πέδησης. Σίγουρα, ένα αυτοκίνητο πρέπει να είναι σε θέση να κινείται, αλλά η διατήρηση ενός αυτοκινήτου στατικού και η πέδηση σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης είναι υψίστης σημασίας.
Αν έχετε οδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο σε πίστα ή έχετε δει τα μεταλλικά και πολλές φορές χρωματιστά δισκόφρενα πίσω από τους τροχούς των αγωνιστικών αυτοκινήτων, γνωρίζετε ότι οι δίσκοι των φρένων μπορεί να ζεσταθούν.
Επιπλέον, οι σωληνώσεις των καυτών φρένων μπορούν να βρουν λακκούβες νερού ή σπρέι βροχής, που επίσης μπορούν να δροσίσουν γρήγορα τα ζεστά φρένα σας. Παρόλο που αυτό γενικά είναι ένα συνηθισμένο θέμα, οι άνθρωποι του Garage 54 το πήγαν στο άλλο άκρο.
Αυτό το πείραμα ξεκίνησε αρκετά αθώα. Πήραν ένα τροποποιημένο Toyota Supra, αφαίρεσαν τους τροχούς και είδαν τι συμβαίνει όταν ψύχουν γρήγορα τα πίσω φρένα με νερό.
Καθώς η ομάδα αυξάνει τη θερμοκρασία, συμβαίνει το προφανές: το σπάσιμο. Ενώ ίσως πιστεύαμε ότι πιθανότατα θα γίνουν μεγάλες στρεβλώσεις στον απότομα ψυχόμενο με δροσερό νερό δίσκο, το πραγματικό πρόβλημα -στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες- είναι το σπάσιμο του δίσκου από σίδηρο.
Οι θερμοκρασίες που αντιμετωπίζουν αυτοί οι δίσκοι πιθανότατα θα ήταν δύσκολες για ένα οποιοδήποτε μεταλλικό δίσκο φρένων, αλλά το πώς και πόσο βίαια κρυώνουν, είναι ένας σίγουρος τρόπος για να καταστρέψετε τα φρένα σας.
Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας; Το να βρέχετε τους δίσκους του αυτοκινήτου με κρύο νερό φυσικά απέχει πολύ από το να προκαλέσετε μεγαλύτερο πρόβλημα στο σύστημα φρένων σας. Αν και τώρα ξέρετε τι συμβαίνει όταν κάποιος βυθίζει σε κρύο νερό τους δίσκους των φρένων.